שתף קטע נבחר

"מחירי הטיסות צפויים להמשיך לרדת"

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה שוקלת להחזיר לקו ת"א-פרנקפורט ות"א-מינכן את מחלקות העסקים המלאות. המנהל המסחרי של החברה: "אנחנו קשובים ללקוחות שלנו"

שנתיים אחרי ששנמכה את השירות במחלקת העסקים בקו בין תל-אביב למינכן ופרנקפורט (כמו גם ביעדים רבים בעולם), שוקלת עתה הנהלת החברה לשוב ולהפעיל מחלקת עסקים במתכונת מלאה.

 

המנהל המסחרי של החברה, יאנס בישוף, אמר בפגישה עם כתבים מישראל ביריד התיירות ITB שננעל אמש (א') כי החברה קשובה לנוסעים ומקבלת פניות רבות מחברי מועדון "Miles and More" במעמד הגבוה ביותר, HON , בהן הם שבים ומבקשים שיחזירו לקו מחלקת עסקים אמיתית ומכובדת כנהוג בטיסות הארוכות שמפעילה החברה. "אנחנו שומעים אותם בקול רם וברור", אמר בישוף.

לפני כשנתיים שנמכה כאמור חברת התעופה הגרמנית את השירות שלה בקו לישראל. זאת כאשר הפסיקה להפעיל בו מטוסים רחבי גוף, עברה להפעיל מטוסי אירבוס 321 שבהם במחלקת העסקים ישנם אותם מושבים כמו במחלקת התיירים, כולל מרווח דומה לרגליים, והטייה זהה בגב המושב.

 

ההבדל במושבים במטוסים אלה בין מחלקת התיירים והעסקים היא שנוסעי מחלקת העסקים מקבלים מושב ריק (האמצעי) בכל שלשת מושבים, לצד שירות ואוכל של מחלקת עסקים.

 

בעת שחברת לופטהנזה שנמכה את השרות היא הסבירה, כפי שהיא מסבירת עכשיו, כי הדבר נעשה מטעמי ייעול, שכן מרבית נוסעי העסקים בטיסות מתל אביב הם נוסעים הממשיכים ליעדים רחוקים ובטיסות ההמשך הם זוכים למחלקת עסקים "אמיתית" עם כל הפינוקים המתבקשים.

 

בישוף הוסיף ועמד על חשיבותה של ישראל בפעילות של קבוצת לופטהנזה, ציין כי הקבוצה (לופטההזה, ג'רמן ויינגס, סוויס אוסטריאן וברסלס איירליינס) מפעילה יותר מ-70 טיסות שבועיות לישראל ומגדילה בקיץ את התדירות של הטיסות לפרנקפורט. "השוק הישראלי מאוד אטרקטיבי עבורנו", אמר.

 

לדבריו, בשנת 2014, גם בשל התחרות וגם בשל הירידה במחירי הדלק, הנוסעים, בקו לישראל וגם בקווים אחרים, שילמו מחירים הנמוכים בכ-4% מאלה ששילמו שנה קודם לכן. "אני מצפה שמחירי הכרטיסים ימשיכו לרדת, אבל אני מקווה שהתחרות בין חברות התעופה תהיה תחרות הוגנת. אני לא מתכוון רק בקו לתל אביב".

 

בישוף ציין את התחרות שיש לחברה מצד חברת טורקיש איירליינס, שחברת בבברית התעופה "סטאר" בה חברת גם לופטהנזה. עמד על כך שטורקיש מפעילה מדי יום כתשע טיסות מתל אביב וכי מרבית הנוסעים של החברה הטורקית הם נוסעים הממשיכים ליעדים אחרים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
לופטהנזה
צילום: shutterstock
צילום: דני שדה
יאנס בישוף
צילום: דני שדה
מומלצים