הפרסומת הטובה בעולם לחברת תעופה היא...
סקר הסקרים: פרסומת Delta בה עוקבת המצלמה אחר תיק-דובי של ילדה הנוסעת לחו"ל, הוא תשדיר התעופה הטוב בעולם. חברת ניתוח הצפייה שעובדת עבור הסופרבול הכתירה במקום השני את Asiana ובשלישי את Southwest - שהצליחה להכניס לרשימת 10 הגדולות 4 פרסומות שונות
גם ב-2015, בעולם הפרסום ילדים עדיין גונבים את ההצגה. כך מתברר מתוצאות "סקר הסקרים" שערכה חברת Ace Metrix, המנתחת צפייה בטלוויזיה בארצות הברית, בין היתר למשחקי הסופרבול. החברה דגמה כ-500 צופים בעשרות פרסומות בארצות הברית, שצפו בתשדירים שעלו בין 1 בינואר 2014 ל-22 בפברואר 2015. הצופים מילאו שאלוני איכות, כמו גם אפקטיביות של המסר. והפרסומת הזוכה היא:
במרכז תשדיר הפרסומת של דלתא, כפי שניתן לראות, ילדה המטיילת לבד בעולם ושולחת את התיק שלה - בצורת דובי - אל מסוע המטען. המצלמה עוקבת אחר התיק החמוד, בפרסומת שמסתיימת בסלוגן "אף תיק לא אובד" - "No Bag Left Behind".
זהו גם המסר שניסתה החברה להעביר, לפיו תיקים שנשלחים אל בטן המטוס לא יילכו לאיבוד. מסר נוסף שנשתל בפרסומת אומר כי חברת התעופה אוחזת במספר ביטולי הטיסות הנמוך ביותר שאפשר.
למקום השני במדרג של Ace Metrix הגיעה פרסומת חברת התעופה הדרום קוריאנית Asiana, המקדמת את מושבי המחלקה הראשונה במטוסי האיירבוס A380s שלה, בהם ישנם חדרים פרטיים לנוסעים - עם דלת הזזה. על פי הפרסומת מדובר בחוויה "מיוחדת ומושלמת כמו שאת/ה".
במקום השלישי במדרג עוד חברת תעופה אמריקאית, Southwest, עם המסר "Deal With Us" - "תתעסק איתנו" / "עשה עמנו עסק". מעניין לראות כי החברה אוחזת בלא פחות מארבע פרסומות שונות במדד שנקבע על פי סקר צופי הפרסומות בארצות הברית. במרכז הפרסומת של Southwest שבמקום השלישי נמצא המחיר, 69$ להזמנה באתר החברה.
בהמשך המדרג נמצאות פרסומותיהן של חברות התעופה יונייטד, הוואיאן והחברה האוסטרלית קוואנטס.
מקום | חברת תעופה | הפרסומת |
1 | Delta | No Bag Left Behind |
2 | Asiana | Business Smartium |
3 | Southwest | Deal With Us |
4 | Southwest | Rethinking Entertainment |
5 | United | Hopes of A Nation |
6 | Southwest | Zero Extra Fees |
7 | Hawaiian | Hawaii Begins |
8 | Southwest | Different and Great |
9 | Qantas | The Best of Australia |
10 | Hawaiian | Step Aboard |