פייסבוק: נגייס עשרות עובדים בישראל
הנהלת הרשת החברתית מתכננת לחזק את פעילות הפיתוח, השיווק והמכירות וצפויה לגייס 40 איש לסניף המקומי שלה. בנוסף, תגייס גם אנשי קריאייטיב, גיימינג ועוד ותתחבר לפרויקטים בינלאומיים בתחום הקישוריות
פייסבוק מחזקת את פעילותה בישראל ומתכוונת לשכור עשרות עובדים הן לפעילות הפיתוח של החברה והן לפעילות השיווק והמכירות. לצוות הפיתוח יצורפו כ-30 איש ולצוותי המכירות - כעשרה עובדים. כך הודיעו עדי סופר-תאני, מנהלת פעילות פייסבוק בישראל ורואי טיגר, מנהל מרכז הפיתוח של החברה בארץ.
- מחפשים עבודה? גיוסי עובדים בכל הארץ
- בדרך לעבודה חדשה: כך תצליחו במבחני מיון
- מחפשים בהיי-טק: מתי לצרף מכתב לקו"ח?
הדברים נאמרו במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (א') במטה פייסבוק ישראל בתל אביב. "אנחנו חלק מהפרויקט הגדול והחשוב ביותר של פייסבוק, internet.org", אמר טיגר.
"המטרה היא לחבר שני שליש מהעולם לאינטרנט. הצלחנו לאחרונה לחבר את הודו, קולומביה והפיליפינים לשירותי בסיסיים של השכלה, בריאות ותעסוקה ללא עלות - עם גישה חופשית לשירותים האלה. אני מאוד גאה להגיד שכמעט שבעה מיליון אנשים השתמשו באינטרנט סלולרי לראשונה בחייהם בזכות השירות הזה. שבעה מיליון אנשים שעל חייהם השפענו".
לדבריו, פייסבוק תמשיך להשקיע בתחום ותחבר אליו שירותים מקוונים שונים כדוגמת Safety Check - כלי שנועד לאפשר לאנשים לתקשר עם חבריהם באיזורי אסון כדי לדווח על מצבם.
"השוק הישראלי מורכב מאנשים מוטי טכנולוגיה ויש בו חדירה מאוד גבוהה של אינטרנט ופייסבוק", אמרה סופר-תאני באירוע. "בישראל יש כיום כארבעה מיליון משתמשים חודשים בפייסבוק, שלושה מיליון וחצי משתמשים במכשירי מובייל , שלושה מיליון משתמשים ביום, 15 פעמים ביום אנשים נכנסים לאינטרנט וכ-70% מבעלי החיבור לאינטרנט נמצאים בפייסבוק".
"פייסבוק פגשה מנעד רחב מאוד של עסקים, חברות אינטרנט ומובייל במגוון רחב של תחומים שרובן לא פונות לשוק הישראלי אלא השוק הגלובלי ויש לנו את מותגים מקומיים, חברות גדולות ועסקים קטנים - ולצד כל אלה יש את המגזר הציבורי והממשלתי. כשבאנו לשוק והתחלנו את האופרציה היו לנו עשרים איש שעובדים על השוק המקומי ועד סוף השנה נגיע ל-30 עובדים במשרד הישראלי. אנחנו מגייסים אנשי קריאייטיב אנשי פרסום, אנשי פיתוח עיסקי ולאחרונה החלטנו גם להקים צוות שישב בארץ ויטפל בתעשיית הגיימינג הישראלית".