השקת קולקציה, שתי זכייניות ושת"פ חדש - רכילות עסקית
מי יצרנית הרכב שזכתה בפרס עיצוב במילנו? למי אירגנה הסטייליסטית סנדרה רינגלר אירוע "חיים שכאלה"? על איזה פרס מתחרות תנובה, כללית מושלם, אקו"ם ולאומית שירותי בריאות - ולאיזו חברה הוענק פרס על תרומתה ליחסי ישראל צרפת? רכילות מתוך העסק
התרגשות נרשמה אתמול באירוע השקת קולקציית נשות העסקים של רשת הביגוד 'גולברי', שנערך בסניף הדגל של החברה בקניון הזהב בראשון לציון. הסטייליסטית סנדרה ריגלר, שנכחה באירוע, שיתפה את הנוכחים בסיפור יום הולדת בהפתעה, שארגנה לאמה בשבוע שעבר, בסגנון "חיים שכאלה". האחים לבית גולברי ובעלי הרשת, דוד, יעקב ומשה העניקו לאמה של רינגלר את הבושם החדש שהשיקה הרשת לאחרונה. זאת בנוסף להנחת הסלב שהעניקו לסטייליסטית על שבעת הסטים שרכשה אתמול. מעניין מה אמר הבעל והשף, משה שגב, על הטוניקה הקצרצרה, אחד משבעת הפריטים שרכשה רינגלר.
- כתבות נוספות בערוץ ymedia
"מסע החושים" של לקסוס - במקום הראשון
"מסע החושים" של לקסוס, המיצג שעיצב עבור החברה המעצב הצרפתי, פיליפ ניגרו, זיכה את המכונית במקום הראשון בתערוכת העיצוב במילנו בקטגוריית Entertaining” Best" על המיצג "מסע החושים". לקסוס היא יצרנית הרכב הראשונה שזכתה בפרס זה, לאחר עשר שנים בהן לקסוס לוקחת חלק באירוע העיצוב השנתי של מילאנו.
פרס העיצוב של מילאנו הוא הפרס הרשמי היחיד המוקדש לתצוגות הטובות ביותר בשבוע העיצוב, והוא מוענק לתערוכות הטובות ביותר ולזוכים בחמש קטגוריות, הפרס בקטגוריית Entertaining” Best" מוענק לפרויקט, שמצליח לגרום לקהל להיות מעורב במימד מסוים של התצוגה, אם המעורבות היא תוצאה של הנאה ששואבים המבקרים בעת ביקורם או אם בשל היבט תרבותי בתצוגה. המיצג, בעיצובו של ניגרו, קרוי כך מתוך החשיבה, שחווית הנהיגה כולה היא חוויה של החושים: התבוננות בעיצוב החיצוני של המכונית, רעש המנועים ומגע ההגה.
קרסו תורמת לקשרי ישראל-צרפת
יואל קרסו, יו"ר מועצת המנהלים של "קרסו מוטורס", יבואנית הרכב, קיבל מידי עמנואל מקרון, שר הכלכלה והטכנולוגיה הצרפתי פרס הוקרה מיוחד, על תרומתה של חברת "קרסו" לקשרי המסחר ישראל - צרפת. זאת במסגרת ארוחת הגאלה השנתית בפריז. בארוחת הערב נכחו, בין היתר, שגריר צרפת בישראל, פטריק מזונאב , שגריר ישראל בצרפת, יוסי גל, נשיא לשכת המסחר צרפת ישראל, הנרי קוקרמן, ועוד כ-300 מוזמנים, ביניהם נציגי חברות מובילות במשק הצרפתי, כמו לוריאל, בנק רוטשילד, בנק סוסייטה ג'נרל ועוד.
מי מעניקה ללקוח את חווית השירות הטובה ביותר?
ב-4 במאי יכריז המרכז הישראלי לניהול (מי"ל) על הזוכים בגמר תחרות המצויינות בשירות וחווית לקוח. בינתיים הוכרבו החברות, שיתמודדו בגמר התחרות ב-4 קטגוריות שונות. "תנובה", "לאומית שירותי בריאות", "אקו"ם" ו"כללית מושלם" הן ארבע מהחברות, שעלו לשלב הגמר בתחרות . בכל אחת מארבע הקטגוריות, בהן מתחרות כמה חברות, תיבחר רק חברה זוכה אחת, שהצליחה, לדעת השופטים, לקדם ולהעצים השנה טוב יותר את תחום חווית הלקוח בישראל, ואת המודעות לשירות מצטיין בישראל. השנה ניגשו לתחרות עשרות חברות וארגונים, שמועמדותם נבדקה על ידי וועדת השופטים של התחרות, המונה כ-60 שופטים, ביניהם מנכ"לים, אנשי מחקר ואנשי אקדמיה. כל עבודה שהוגשה לתחרות נבדקה על ידי השופטים במקביל לסקר לקוחות, שידרגו את השירות אותו הם מקבלים מהארגונים המתמודדים בתחרות.
"דבי תקשורת" תשתף פעולה עם אדלמן הבינ"ל
משרד "דבי תקשורת" בבעלות משה דבי, וחברת התוכן הדיגיטלי "דבי & רון" בבעלות משה דבי והפרסומאי רון שלי יהוו את השלוחה הרשמית של אדלמן בישראל. שיתוף הפעולה החדש יאפשר לקבוצת "דבי תקשורת" לפתוח בפני לקוחותיה את זירת התקשורת הבינלאומית וליהנות מסל כלים שיווקיים תקשורתיים עמוק וחדשני ולאדלמן ולקוחותיה הבינלאומיים להניע קמפיינים ומהלכים אסטרטגיים בישראל. זאת לאור הגידול בפעילות של חברות זרות בישראל וההצלחה של חברות ישראליות ברחבי העולם, בעיקר בתחום ההיי-טק.
אדלמן היא חברת תקשורת ושיווק בינלאומית, המעסיקה כ-5.500 עובדים ברחבי העולם, שזכתה שנה כחברה הטובה ביותר לעבוד בה על ידי הסאנדיי טיימס. קבוצת דבי תקשורת הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה במשך השנים, ומיצבה את עצמה כחברה שמייצרת כלים חדשניים לניהול מערכת יחסים אפקטיבית עם הציבור בכל פלטפורמות התקשורת וזירות התוכן ומייצגת לקוחות מקומיים ובינלאומיים מובילים בכלכלה ובזירה הציבורית.
מייקל סטיוארט, מנכ"ל אדלמן אירופה אמר: "יש היום הרבה מאוד חדשנות שיוצאת מישראל לעולם, באמצעות השותפות עם דבי אנחנו נוכל להעניק לרשת הלקוחות שלנו שירות בישראל ולספק ללקוחות של דבי הזדמנויות בשווקים בינלאומיים".
משה דבי, יו"ר ובעלי הקבוצה אמר: "החיבור עם אדלמן הוא הכרה בינלאומית נוספת במקצועיות של דבי תקשורת".