תפריט חדש, השגריר השבדי ואתניקס
שגריר שבדיה בישראל הופתע לקבל מיטת נוער שלא הזמין, ג'ק בלאק יוביל את הקמפיין החדש של רשת מסעדות בשר ישראלית, אתניקס הופיעו באירוע שנתי של רשת המבורגרים וצ'יפס - וראש מדינת מהרשטרה בהודו פיזר הצהרות באוני' תל אביב. רכילות עסקית
איך מפחיתים במשהו את כמות הקלוריות שנצרכת בערב המבורגרים וצ'יפס? תשובה: רוקדים לצלילים חיים של אתניקס. ומה עושה שגריר בישראל שמקבל מיטת נוער תוצרת ישראל? על כך בהמשך.
לכתבות נוספות בערוץ ymedia :
למה צחי בוקשתתר אוהב טיפוסים מעצבנים?
ג'ק בלאק, שדון אדום ותאב בשר, יוביל את הקמפיין החדש של רשת מסעדות הבשר Black, שבבעלות השף צחי בוקשתתר ואיש העסקים, איציק אדרי. זאת במסגרת תהליך המיתוג מחדש שעוברת הרשת בימים אלו. הסלוגן של הקמפיין יהיה: "בלאק. אל תתאפק". השדון, שבאסטרטגיה השיווקית מכוון לשובבות ונועזות, יעטר בדמותו את כל סניפי הרשת ובתפריטים. כמו כן הוא יככב בקמפיין שיחל ביום ראשון הקרוב ויכלול פעילות אינסטגרם וקמפיין בדיגיטל ובטלוויזיה.
בוקשתתר הסביר את הבחירה: "הג'ק הזה הוא טיפוס מעצבן, הולל ופרוע. לכן אני אוהב אותו".
ישראל על המפה ההודית
ראש מדינת מהרשטרה בהודו, דוונדרה גנגאדהארו פאדנאויס, המבקר בישראל, קרא אתמול (ב') - באירוע שהתקיים באוניברסיטת תל אביב - להקים במדינתו פארק תעשייה משותף ישראלי-הודי שיאפשר להביא טכנולוגיה ישראלית להודו. כך תוכל ישראל לנצל את כוח האדם המיומן הזמין שם בתחומי הייצור. במהלך האיגוע נפגש פאדנאויס עם נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר,עם חוקרים ועם נציגי חברות ישראליות ועם סטודנטים ממדינתו הלומדים באוניברסיטת תל אביב.
מהרשטרה, המדינה השנייה בגודלה בהודו, נחשבת ללב הכלכלי והתעשייתי של הודו. המדינה תורמת כ- 15% מהתמ"ג ההודי, ו- 30% מהייצוא ההודי. לדבר פאדנאויס, "למומביי הזדמנות להפוך למרכז פיננסי עולמי", אמר פאדנאויס, הנחשב לכוכב עולה בפוליטיקה ההודית. הוא הדגיש כי בעיניו ישראל היא מדינה שהודו יכולה לפתח איתה קשרים רבים. "לישראל יש טכנולוגיה ומוח, ולהודו יש יכולות ייצור ורצון לשתף פעולה. אנחנו פתוחים לשתף פעולה בתחום הערים החכמות, ניהול מים, ייצור בטחוני ובניית סביבה תעשייתית מתקדמת כוללת", אמר. ועל זה נאמר בהודית: סאב קוץ' מילגה (הכל אפשרי).
השגריר השבדי והמיטה
שגריר שבדיה בישראל, קרל מגנוס סנר, הופתע הבוקר לקבל מיטת נוער שכלל לא הזמין. בירור קצר העלה שהמיטה נשלחה אליו על ידי רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה", שביקשו להודיע לו בדרך זאת - שגם ילדים שבדים החיים בישראל לא חייבים 'איקאה', אלא יכולים לישון על מיטות תוצרת כחול-לבן. כדי למנוע תקרית דיפלומטית, הודה השגריר לשולחי המיטה והכניס אותה לביתו בחיוך. האם ילדי השגריר יעשו שימוש במיטה - זו שאלה שנשארת פתוחה.
המבורגרים, צ'יפס ואתניקס בערב אחד
יותר מ-1.500 אורחים מילאו אתמול (ב') את כרסם בהמבורגים וצ'יפס בטראסק בנמל תל אביב, לרגל האירוע השנתי של רשת המזון BBB. בין הנוכחים היו בכירי הרשת, זכיינים ואנשי עסקים - ביניהם עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם, רמי לוי, מנכ"ל ישרקו, ג. יפית ועוד. לכבוד האירוע השנתי עוצב הטראסק בקונספט של טיול מסביב לעולם, כשעיצוב החלל והמוזיקה משתנים בהתאם לכל מדינה: ברזיל, ניו יורק, פריז ועוד. לסיום המינגלינג, וכדי להפחית במשהו את כמות הקלוריות מהערב, רקדו הנוכחים לצלילים חיים של להקת אתניקס. כוכב הערב היה ללא ספק ירון ישראלי, מבעלי רשת BBB , שהשתתף לאחרונה בתוכנית "בוס בהסוואה", והתקבל במחיאות כפיים על ידי הנוכחים. הצטרפה לקהל הקרניבורי ולמחיאות הכפיים אהובה תורג'מן, מנכ"ל הרשת.