שתף קטע נבחר
 

אחרי לידה? כך תפתחי עסק מהבית

הירידה בשכר המוצע והקושי לשלב בין התובענות כשכירה לאמהות, דוחפים נשים רבות להפוך לעצמאיות דווקא אחרי הלידה. כך עושים זאת

נשים רבות בוחרות להקים עסק מהבית ולהפוך למפרנסות העיקריות במשפחה דווקא לאחר הלידה. מדובר בגל שנוצר בעקבות טראומת הירידה בשכר, שאמהות טריות רבות עוברות בשנה הראשונה לאמהותן ובשל השתכללות הטכנולוגיות הביתיות.

 

 

רבות מהנשים מתקשות לשלב בין אמהות, לבין שעות עבודה ארוכות, בעוד שהמשרות שמוצעות להן עתה, כאמהות, משקפות עבורן ירידה חריפה בשכר. כך קורה שנשים שהיו מורגלות לשכר של 10-20 אלף שקלים בחודש, מוצאות את עצמן לאחר הלידה מגרדות בקושי את שכר המינימום. מעבר למכה הקשה לאגו, מדובר בירידה חדה ברמת החיים.

 

8 צעדים לפתיחת עסק מהבית

אז איך מקימים עסק מהבית? עולם המידע באינטרנט הוא עולם ענק. לכל מי שיש לה ידע שיכול להקל לאנשים אחרים על החיים – עשויה למצוא ברשת מכור פרנסה מבורך מאד. ולכן:

 

1. ראשית, מומלץ לברר במה יש לכן ידע, או לחלופין למצוא תחום עניין שיש בו צורך רב, וכדאי להתפתח בו ולהפוך בו למומחית.

 

לירון מור מייעצת כיצד לפתוח עסק מהבית    ( )

לירון מור מייעצת כיצד לפתוח עסק מהבית    ( )

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

2. מהרגע שבו מצאתן נישה של ייעוץ - מומלץ להתחיל לייצר תוכן דיגיטלי חינמי – במאמרים, בהרצאות מקוונות, בפוסטים בפייסבוק ובסרטוני וידאו.

 

3. עולם השיווק באינטרנט מבוסס על שכבה של ידע בחינם, ומעליה ידע בתשלום – מה שנקרא שכבת פרמיום. הפצת תוכן בחינם תביא לכן גלים של קהלי מתעניינים - אשר יהוו את המאגר בו יימצאו גם לקוחות שירצו לשלם עבור ידע מסודר ורחב.

 

4. הכלי הנגיש והפופולארי ביותר באינטרנט הוא הווידיאו. קל לצרוך אותו, הוא יוצר הזדהות גבוהה ביותר, ומחקרים מראים שטווח הזמן מהצפייה בו - ועד רכישה ומכירות – הוא הקצר ביותר בהשוואה לצורות שיווק אחרות. הסיבה לכך פשוטה, אנשים מאד מתרשמים ממפגש פנים אל פנים עם מומחים, ופעמים רבות, רק לאחר מפגש ראשון שכזה הם מחליטים אם לרכוש שירותים מאותם בעלי מקצוע או לא. סרטונים קצרים וחינמיים ממלאים בעצם את הפונקציה של ההתבשלות בטרם הקניה – ולכן הדרך מהם ועד שליפת הארנק היא מאד קצרה.

 

5. כיצד יוצרים תוכן איכותי שידבר אל קהלי היעד שלכם? ראשית, יש לאתר את נקודות הכאב של הקהל: דילמות לא פתורות, בעיות שמאד מעסיקות את הציבור, ושאין לו בהן פתרונות מספקים וזמינים.

 

6. איך מוצאים את הדילמות והבעיות הללו? בפורומים יעודיים, בכלי מילות מפתח של גוגל, ובתחקיר ישיר עם חברים בקהל היעד.

 

7. לאחר שמצאתם את נקודות הכאב, הדרך היא להוציא החוצה סרטונים קצרים שכל אחד מהם מעניק פתרון או תשובה, פשוטים וישימים, לבעיה מרכזית אחת. בצורה כזו אתם גורמים לסרטונים שלכם להיות ממש ויראליים.

 

8. השלב הבא הוא להתחיל להתכתב עם הקהל ולגבש מוצרים, אם מוצרים פיזיים, ואם מוצרי מידע - כמו קורסים וסדנאות - וכך להתחיל לבסס עסק מאד רווחי מהבית.

 

הכותבת היא מומחית לשיווק עסקי באמצעות סרטונים ביוטיוב

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים