סלקום: הרווח ברבעון הראשון צנח בכ-80%
התחרות הקשה בשוק הסלולר הוריד את הכנסות החברה הרבעוניות ל-1.06 מיליארד שקל והפיל את הרווח מ-114 ל-26 מיליון שקל בלבד. בניכוי הוצאה חד פעמית של ההסכם הקיבוצי החדש עמד הרווח על 51 מיליון שקל
סלקום חגגה רק אתמול את השקת חבילת הטריפל החדשה שלה, שאמורה להוות את מנוע הצמיחה העתידי של החברה, אך היום היא מתמודדת עם המציאות הקשה בשוק הסלולר. הרבעון הראשון של 2015 התאפיין בתחרות אגרסיבית במיוחד בשוק הסלולר ועובדה זו באה לידי ביטוי בפגיעה חדה בתוצאות של סלקום לרבעון.
כתבות נוספות בנושא סלקום :
- מחאה בקרב עובדי מוקד סלקום שנסגר בב"ש
- סלקום השיקה טריפל ב-149 שקל לחודש
- הסכם בסלקום: העובדים ישותפו ברווחים
הכנסות סלקום ברבעון הראשון עמדו על 1.06 מיליארד שקל, ירידה של 6% בהשוואה לרבעון המקביל. ה-EBITDA (רווח תפעולי בניכוי פחת והפחתות) של סלקום עמד על 196 מיליון שקל, קיטון של 42.4% בהשוואה לרבעון הראשון ב-2014.
סלקום מציינת כי בנטרול הוצאה חד פעמית של 30 מיליון שקל בגין ההסכם הקיבוצי שחתמה החברה, הקיטון ב-EBITDA עמד על 33.6%. הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-26 מיליון שקל, בהשוואה ל-114 מיליון ברבעון המקביל, ירידה חדה של 77.2%. בנטרול ההוצאה על ההסכם הקיבוצי, הרווח הנקי עמד על 51 מיליון שקל, קיטון של 55.3%.
אתמול השיקה החברה טריפל (חבילה של אינטרנט, טלפון קווי וטלוויזיה) ב-149 שקל לחודש. החבילה כוללת טלוויזיה, ספק ותשתית אינטרנט ב-40 מגה - וקו טלפון קווי, כך שלמעשה מדובר בחבילה מרובעת. מכירת הטריפל צפויה להתחיל בשבוע הבא.