בשביל פרסומת: בר פאלי זנחה את הבלונד
מי נערת תפוזינה החדשה, מה עשה מנכ"ל מנגו העולמית בין הקולבים בקניון בחיפה, ומה אמרו בסיסקו העולמית על המנכ"ל הישראלי. רכילות עסקית
בר פאלי: אל תראו אותה בלונדינית
עד להוליווד היו צריכים להגיע, כדי לחפש את נערת תפוזינה החדשה, ומצאו. הדוגמנית והשחקנית הישראלית, בר פאלי(נטולת ר'), שנחשבת לאחת הכוכבות העולות בהוליווד, הגיעה במיוחד למולדת לצילומי הקמפיין החדש. פאלי תחליף את לירז דרור, שהיתה נערת תפוזינה הישראלית הראשונה, לאחר נערת תפוזינה המיתולוגית הראשונה, אלן הידינג.
הידינג ההולנדית, שהרטיבה בצינור את העומדים בפקק תל אביבי לוהט, הביאה את תפוזינה להיבחר לאחת מהפרסומות האהובות והזכורות בכל הזמנים. פאלי הפכה לג'ינג'ית לצורך הצילומים, ולאחר שבחנה את עצמה, הודיעה לנוכחים שהיא תשקול להחליף את הבלונד בכתום. אחרי הכל, ג'ינג'י זה לא רק תפוז, זה גם אופי.
בתמונה: בר פאלי עם טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה ודורון בן דויד, "סטיב" מפאודה, שמשתתף גם בפרסומת.
מייסד מנגו בביקורת בונה.
איזק אנדיק, מייסד "מנגו", החליט לבדוק בעצמו איך נראית החנות החדשה שלו, שנפתחה לאחרונה בקניון עופר בחיפה. אז הוא עשה "קפיצה". אנדיק שמח לראות שכל צמרת פוקס, הזכיינית החדשה של מנגו בישראל, בראשות הבעלים הראל ויזל, הצטרפה לסיור שלו בחנות. אבל זה לא מנע ממנו לעבור בין הקולבים, להעיר הערות ולשנות מיקומים. הכל, כמובן, בחיוך. ג'נטלמן ואירופאי. אמרנו?
ישראל סביון מנכ"ל קניון עופר בחיפה, ואייזק אנריק
טיסו על מסלול המירוצים
מותג השעונים השוויצרי Tissot (טיסו), מקבוצת רולטיים, יעניק חסות למכוניות המרוץ של חברת Alpine, שיתחרו במרוץ המכוניות השנתי של לה מאן, המוכר כאחד המירוצים הוותיקים והיוקרתיים בעולם. שיתוף הפעולה אומר ככה: יצרנית המכוניות הצרפתית תעצב את המכוניות בתחרות בהתאם לגווני המותג, וטיסו מצידה תעניק חסות לחלק מנהגי המרוץ ולמכוניות עצמן.
בועז מעוז עושה כבוד לסיסקו
כבוד. בועז מעוז, מנכ"ל סיסקו ישראל, מונה לתפקיד בכיר במטה סיסקו העולמי. בעקבות המינוי, יארוז באוגוסט מעוז את המזוודות והמשפחה ויעבור לסאן חוזה. על מעוז העידו בהנהלת סיסקו העולמית: "הוא אחד השגרירים הטובים של ישראל בתוך סיסקו, ומהווה השראה בהתלהבות יוצאת הדופן שלו".
בועז מעוז, מנכ"ל סיסקו ישראל
5. מכללת ספיר עושה כבוד לישראל
ועוד קצת כבוד לא יזיק. פרויקט בינלאומי, שפותח במכללה האקדמית ספיר בשיתוף האיחוד האירופי, זכה בפרס יוקרתי מטעם איגוד הפרויקטים הבינלאומיים PMI. מטרת הפרויקט היא שדרוג התקשורת של סטודנטים מול שותפים בחו"ל, שיאפשר לסטודנטים מכל העולם לצבור ידע רלוונטי ולטפח כישורים בשוקי העבודה הבינלאומיים. בפרויקט לוקחים חלק, בין היתר, מוסדות אקדמאים מבריטניה, גרמניה, קפריסין, פולין ועוד.
ד"ר חנן מעוז מקבל את הפרס
6. איגוד השיווק בוחר מחדש.
יש תוצאות לבחירות לאיגוד השיווק הישראלי. תלמה בירו , מנכ"ל האיגוד, ואייל מליס, היו"ר, אירחו את חברי האיגוד, שבאו להצביע ולבחור חברי איגוד חדשים. בין המצביעים: אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה קשרי ממשל ותקשורת בחברת חשמל, אלונה אריאלי-להב, סמנכ"ל תקשורת ורגולציה בתנובה, אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים, ועוד. בין הנבחרים: רינת אפרימה, מחוגלה קימברלי, הילה הרמלין-רונן מבנק הפועלים, אלון זמיר מקוקה קולה ישראל, עינת ינאי מאל על ועוד.
תלמה בירו ואייל מליס