חיסכון במוקד ח' החשמל; העובדים בעיצומים
הנהלת חברת החשמל הודיעה על נהלי עבודה חדשים בעקבות הצמצומים בתקציב: יעד המענה ירד מ-97% ל-90% ואילו זמן התגובה הממוצע עלה מ-30 ל-90 שניות. יו"ר הוועד מיקו צרפתי: "קוראים להנהלה לחזור בה מההחלטה שתפגע בעיקר במעוטי היכולת"
הנהלת חברת החשמל שינתה ביממה האחרונה את נהלי העבודה במוקד 103 וגררה הפעלת עיצומים על ידי העובדים.
לכתבות נוספות בערוץ הקריירה
נהלי העבודה החדשים נגזרו ממסגרת התקציב המצומצמת שקבעה החברה. כך, למשל, יעד המענה הכולל ירד מ-97% ל-90% ואילו זמן התגובה הממוצע עלה מ-30 ל-90 שניות. במקביל נשקלת אפשרות לצמצם את שעות הפעילות מה גם שבסוף החודש יסגרו הקופות במשרדים, מהלך שיקשה על לקוחות לשלם במזומן.
מיקו צרפתי, יו"ר ועד עובדי חברת החשמל אמר, בתגובה: "אנו רואים בחומרה את החלטת ההנהלה לפגוע בשירות הניתן לציבור ואיננו יכולים להסכים לכך. בכוונתנו לפעול ולמנוע בכל דרך אפשרית את שינוי הנהלים במוקדי השירות אשר נחשבים כיום לטובים ביותר בישראל.
"אני קורא להנהלת החברה ובראשם למנכ"ל החדש להתעשת ולחזור בהם מההחלטה אשר תפגע בעיקר במיעוטי היכולת אשר נזקקים לשירותים הנ"ל".
בחברת החשמל לא מכחישים את הקיצוצים ומסרו בתגובה: "הנהלת החברה ולעובדיה מטרה משותפת אחת והיא שמירה על יציבותה הפיננסית של החברה והיערכות לסביבה תחרותית, עד אשר תיושם הרפורמה. אי לכך, נדרשת החברה לעמוד במסגרת התקציבית ולפעול תוך שיקול דעת וצעדי התייעלות כפוף לתכניות העבודה. הנהלת חברת החשמל מתנצלת על חוסר הנוחות".