שתף קטע נבחר
 

פיז'ו 308GTi - משפחתית עם 270 כ"ס

הגרסה הספורטיבית של המשפחתית הצרפתית יוצאת לדרך - עם עד 270 כ"ס ודיפרנציאל מוגבל החלקה. עדיין לא ידוע אם תגיע לישראל

פיז'ו חשפה את גרסת הביצועים של ה-308 החדשה, ה-GTi. למכונית שתהיה החזקה והספורטיבית במבחר - לפחות עד להצגת דגם R - הנעה קדמית ומנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין שיוצע בשתי גרסאות.

 

 

 

לדגם הבסיס 250 כ"ס והוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.2 שניות, בסיוע תיבת שישה הילוכים ידנית. גרסה נוספת תציע 270 כ"ס ו-33.6 קג"מ, תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.0 שניות ותציע תצרוכת דלק ממוצעת של 16.7 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.

 


 

הדגם הבכיר יובדל לא רק בכוח - אלא גם בשינויים לכיול המתלים, תוספת דיפרנציאל מוגבל החלקה לשיפור העברת הכוח לכביש ובאפשרות לצביעה דו-גוונית ייחודית באדום ושחור. היא גם מצוידת בחישוקי "19 עם צמיגי מישלן סופר ספורט נדיבים - 235/35, לעומת צמיגי מישלן פיילוט ספורט 3 במידה 225/40 וחישוקי "18 בגרסת הבסיס.

 

 

ועוד הבדלים: דגם ה-270 יציע בלמים גדולים יותר מלפנים - 380 מ"מ לעומת 330, בעוד הבלמים האחוריים יהיו זהים (268 מ"מ). שתי הגרסאות זוכות להנמכה של 11 מ"מ בהשוואה ל-308 רגילה, מפסק סרנים רחב יותר, קמבר שלילי יותר מלפנים (1.67- מעלות לעומת 0.6-), ושינויים נרחבים לכיול המתלים. בכלל זה הותקנו קפיצים קשיחים יותר, מוטות מייצבים חדשים, בולמים משודרגים, כריות בולם שונות ובקרות יציבות ומשיכה מכוילות מחדש (ניתנות לניתוק מלא).

 

 

 

פיז'ו לא מפרסמת עדיין מפרט טכני מלא של ה-308GTi החדשה, או תג-מחיר. מחברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו לישראל, נמסר ל-ynet כי החלטה בנוגע לשיווק הגרסאות הספורטיביות עדיין לא התקבלה. ה-308 החדשה משווקת כיום בישראל בגרסאות האצ'בק וסטיישן, עם מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין ו-130 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. מחירה מתחיל מ-133 אלף שקלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים