שתף קטע נבחר

 

מהפכת המנויים והיציעים של הפועל ת"א

ההנהלה החדשה של האדומים החליטה להוזיל מחירים בכ-17 אחוזים ובנוסף ליצור "יציע משפחות" ו-"יציע סטודנטים/לוחמים" במחירים נוחים יותר. "תפיסת העולם שלנו היא שהאוהדים הם המועדון"

לראשונה מזה שנים, הפועל ת"א החליטה להוזיל את מחירי המנויים שלה לקראת העונה הבאה לכל היציעים. רק לפני שנתיים ביקש המועדון מהאוהדים להוסיף כשמונה אחוזים למחיר המנויים בשל רכישות חדשות, אולם הפעם המצב שונה.

 

המנויים הותיקים בשערים 4-5-7 יזכו להנחה של 17 אחוזים. שער 13 המקורה יוגדר העונה כיציע משפחות ואליו ניתן לרכוש מנויים למגוון הרכבים משפחתיים במחירים המופחתים המגיעים להנחה של עד 40% למשפחה לעומת העונה הקודמת. כצעד אסטרטגי, החליטה הנהלת הקבוצה לפתוח למכירה העונה את שער 8 אליו יהיו הנחות שונות כולל מנויים מוזלים לסטודנטים ולוחמים. עוד החלטה שנפלה במועדון היא כי השנה לא יהיו יותר "מנויי ארגונים", אך הקבוצה תאפשר למנויים ותיקים שהחזיקו במנוי מאחד הארגונים להיחשב כ-"מנויים ותיקים" וליהנות מההנחה השמורה ל"מנוי ותיק".

 

יקבלו יחס אחר. אוהדי הפועל תל אביב (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
יקבלו יחס אחר. אוהדי הפועל תל אביב(צילום: אבי רוקח)

 

הקבוצה פנתה לאוהדים במכתב בו פירטה את המהלכים האחרונים והשינויים שנעשים במועדון: "אנו מודעים לעובדה שנעשו לא מעט טעויות בעבר, ושדברים לא תמיד התנהלו כמו שציפיתם, ולכן אנחנו כאן כדי לשנות. החלטנו להשקיע במועדון, בהשבת הערכים האמיתיים, ובשדרוג הפרמטרים הניהוליים והמקצועיים של המועדון. מתוך מחשבה ארוכת טווח, החלטנו להוריד את מחירי המנויים לכלל האוהדים עד לרמה האפשרית ביותר מהבחינה הכלכלית.

 

הכללנו סקטורים חדשים כמו סטודנטים שיזכו להנחות ואנו משווקים מגוון מנויים במחירים אטרקטיביים לשער 8, שהוא יעד אסטרטגי חשוב עבור כולנו יחדיו, וגם לשער 13 שהוגדר כיציע משפחות ,לשם ניתן להשיג מנויים משפחתיים במחירים זולים במיוחד. מינינו צוות ניהולי חדש, מקצועני ומיומן, אשר רואה לנגד עיניו אך ורק את טובת המועדון.

 

במישור המקצועי, בנינו תכנית אסטרטגית ארוכת טווח, על פיה החתמנו שחקנים במטרה לבנות קבוצה שתוכל לקדם את המועדון ותשאף להישגים. מינינו צוות מקצועי זר ואנו נותנים לו את כל הכלים על מנת להצליח. רכשנו אביזרי ניטור לביצוע מעקב מדויק אחר ביצועי השחקנים והחלטנו לצאת למחנה אימונים איכותי וממושך יותר מבעבר. מתחם האימונים עובר מתיחת פנים יסודית. יצרנו הפרדה מוחלטת בין השדרה הניהולית במועדון לבין הפן המקצועי על ידי הוצאת משרדי ההנהלה מהמתחם.

 

תפיסת העולם שלנו היא שהאוהדים הם המועדון. לכן, החלטנו שהגיע הזמן שנכיר ונדע באופן מדויק מיהם האוהדים שלנו, וביצענו תהליך פנימי עמוק של למידת בסיס האוהדים והבנה עמוקה של צרכיהם. תוך מטרה לחזק את הקשר הרציף שבין האוהדים למועדון, הקמנו אפיקי תקשורת חדשים לרבות אתר אינטרנט חדש, ניוזלטרים שוטפים, מסרונים ואמצעים דיגיטליים נוספים. בימים אלו, אנו פועלים להקמת מועדון לקוחות אמיתי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים