שברולט חשפה קמארו קונברטיבל, בדרך לישראל?
הקמארו קופה תנחת בישראל בתחילת שנה הבאה, אבל ביבואנית עדיין לא משוכנעים שאתם רוצים שישווקו כאן גם אם הדגם הפתוח. פרטים ראשונים
פחות מחודשיים אחרי שחשפו את הדור השישי של הקמארו, בשברולט מציגים היום את הגרסה הפתוחה. הקוברטיבל המודרנית תציע גג בד חשמלי שנפתח גם בנסיעה (עד 50 קמ"ש), ארבעה מושבים ואת העיצוב החדש של מכונית הספורט.
עורך ערוץ הרכב הלל פוסק, שנמצא באירוע ההשקה בדטרויט, מישיגן, מוסר כי הגרסה החדשה אינה מתוכננת להגיע לישראל, בניגוד לדגם הקופה ששיווקו יחל ברבעון הראשון של 2016. נציגי היבואנית הישראלית, חברת UMI, הנמצאים אף הם באירוע, מציינים עם זאת כי במידה ויזהו ביקוש ישקלו זאת בשנית. נכון לעתה לא ידוע כמה תעלה הקמארו קופה בישראל, ובאיזה מפרט תוצע.
הקונברטיבל תוצע כמו אחותה הסגורה עם שלושה מנועים ושתי תיבות הילוכים. דגם הבסיס יציע נפח של 2.0 ליטר והספק של 275 כ"ס בסיוע מגדש טורבו, מעליו יחידת V6 בנפח 3.6 ליטר עם 335 כ"ס ובפסגת ההיצע מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר עם 455 כ"ס. את שלוש הגרסאות ניתן להזמין עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה הילוכים אוטומטית.
שברולט לא מפרסמת מפרט טכני מלא של דגם הקונברטיבל. בגרסת הקופה, המכונית החדשה קלה מקודמתה, בין היתר תודות לשימוש באלומיניום במקום ברזל ברכיבי מרכב שונים. היא גם קטנה מבעבר - עם אורך כולל של 478 ס"מ (6-), רוחב של 190 ס"מ (2-), גובה של 135 ס"מ (2-) ובסיס גלגלים שקטן ב-4 ס"מ (281). כל זאת בין היתר כדי להתאימה לשוק האירופי, שם שברולט תתמקד בה ובקורבט לאחר שמרבית מכוניות המותג עזבו את השוק.