יריית הפתיחה בראלי פולין: הישראלים בראש
הצוותים ישראלים במירוץ הראלי "ברסלאו פולין" פתחו ברגל ימין, ומובילים בתום הימים הראשונים. אבל לפניהם עוד 1,100 ק"מ של נהיגה מאתגרת בשישה ימים
בסיום היום השני לראלי ברסלאו פולין צמד הצוותים הישראלים רז הימן והלל סגל (פויינטר 3M) ואביב קדשאי ויזהר ערמוני (CRV) הפכו לשיחת היום. זאת בשל היותם המהירים ביותר, כך שחלקו הראשון של המירוץ הפך למעשה ל"דרבי" כחול לבן.
מחצבת הפחם שמדרום לליפציג שבמזרח גרמניה הייתה לארנה שאירחה את 140 צוותים מ-15 מדינות שונות שנלחמו בה כגלדיאטורים. צמד קטעי הדירוג; כ-80 ק"מ ביום הראשון למירוץ (יום שבת) ו-180 ק"מ בשני (יום ראשון) היו במתכונת של הקפות סביב לשבילים מהירים של המחצבה ויצרו פקקי תנועה שהזכירו את נתיבי איילון וכמויות אבק כמו בתרגיל אוגדת שריון בשיזפון.
ראשונים בקו הסיום היו רז והלל שמובילים כעת את הדירוג הכללי. זאת למרות תאונה קלה עם משאית מאן 8X8, שפגעה ברכב המירוץ במהלך ניסיון עקיפה ודרשה עבודת פחחות קלה למכסה המנוע בתנאי שטח.
אביב ויזהר, שסבלו מתקלות טכניות רבות במירוצים האחרונים בהם השתתפו, נהנים הפעם מפתיחה חלקה. הצמד קוצר את הפירות של ההכנה המעמיקה של רכב המירוץ, ה"דזר ווריור", בחצי השנה האחרונה. נראה שגם הסרת החלודה לאחר שנה של היעדרות ממרוצי שטח כבר מאחוריהם, ולקו הסיום ביום השני הגיעו רק 29 שניות לאחר רז והלל - איתם ניהלו קרב צמוד אתמול (יום שני). בדירוג הכללי הם ממוקמים במקום השני, כחמש דקות אחרי רז והלל שמובילים את המירוץ.
היום (ג') יחצו המתחרים את הגבול לפוליוף, 460 ק"מ של נסיעה מנהלתית ולאחריה קטע דירוג לילי באורך 73 ק"מ - שמהווה את אחד האתגרים הגדולים במירוץ. מלבד זאת לפניהם עומדים עוד כ-1,100 ק"מ של קטעי דירוג תחרותיים, כך שלמרות הפתיחה המרשימה שום דבר עוד לא סגור.