נבחר הברמן הטוב ביותר בישראל
מה סיפרה אלינור סלייטר על רבין, כמה שווה שוק הפרסום היהודי בחו"ל ואיך הופכים למסתערב? רכילות עסקית
בישראל הוא עשה V, עכשיו דרום אפריקה
אריאל לייזגולד, מבר "223" בת"א, נבחר לברמן הטוב ביותר בישראל לשנת 2015. בחירתו הוכרזה בגמר התחרות World class Israel , שקיימה IBBLS, היבואנית והמשווקת של מותגי תאגיד האלכוהול Diageo. למעלה מ-100 ברמנים מכל רחבי הארץ הגישו השנה את מועמדותם לתחרות, ולייזגולד גבר על תשעת הפיינליסטים הנוספים שעלו לגמר. בשלב הבא: לייזגולד יטוס לדרום אפריקה לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית Global Finals, בה ישתתפו 50 ברמנים מכל העולם. שפטו באירוע הגמר: אריק לורנזו, אחד הברמנים הידועים ומי שמנהל את "האמריקן בר" במלון סבוי בלונדון, בר בן 125 שנה, ג'ורגי' בל, ברמנית, המתמחה בוויסקי, אסף איווניר, מנכ"ל IBBLS.
לייזגולד ברגע ההכתרה
כשרבין וסלייטר נפגשו
הביוגרפיה: "רבין – 20 שנה אחרי", שכתב העיתונאי רוברט סלייטר, שנפטר לפני כמה חודשים, עמדה במרכז האירוע, שציין את השנה ה-20 להירצחו של ראש הממשלה. בביוגרפיה המעודכנת פרק מיוחד, שהוסיף סלייטר על השנים שחלפו מאז הרצח, וראיונות מחודשים עם בני משפחה ומקרובים לרבין. את הטעם הנוסטלגי העניקה אלינור סלייטר, אלמנת הסופר, שסיפרה על הפעם הראשונה בה נפגשו סלייטר ורבין: "רוברט לא הגיע מעונב לפגישה הראשונה, כי חשב שזו דרך הישראלים.
רבין דווקא הגיע עם עניבה והביך את רוברט. בפגישה השניה שלהם רוברט כבר הגיע עם עניבה, אבל רבין, שרצה שרוברט ירגיש בנוח, הגיע בלי. הם נהגו לצחוק על שני המפגשים האלו, היה ביניהם חיבור מיוחד". את החלק הרציני של הערב העניקו משתתפי הפאנל, פרופ' אמנון רובינשטיין, פרופ' גבריאלה שלו ודיוויד הורוביץ. בין הנוכחים, שהקשיבו למסקנות: רפי ויינר, מנכ"ל מלונות טמרס, חנה פריזן, יו"ר פעילים שוקי הון והח"כ לשעבר רונן הופמן.
בתמונה: רפי ויינר ואלינור סלייסטר
קודם מתחרים, עכשיו שותפים
חברת המדיה JMG, שמתמחה בפרסום ליהודים וישראלים בחו״ל, בניהולו של ג'ס דולגין, משלבת לתוכה את המתחרה העיקרית שלה, BT Global Media, בניהולו של אודי בש. חברת JMG מצידה תביא את 51 אתרי האינטרנט בהם היא פעילה, ותמשיך לספק פתרונות טכנולוגיים לפרסום מטורגט, וBT תביא איתה את התמחותה בקהל היהודי דובר צרפתית. מטה החברה נמצא בלוס אנג'לס ויש לה סניף בישראל. על פי נתונים, שוק הפרסום היהודי והישראלי בחו"ל מגיע לכ-עשרה מיליון בני אדם ומגלגל כ-30 מיליון דולר בשנה.
בתמונה: אודי בש וג'ס דולגין
נכי צה"ל משחקים גולף
כ-100 ספורטאים הגיעו למועדון הגולף קיסריה, לטורניר "גולפאי ישראל עם נכי צה"ל", חלק מתוכנית ייחודית של המועדון עם הארגון, בה לוקחים חלק עשרות נכי צה"ל. בין המגלפקים: אלוף (מיל') אליעזר שקדי, בתפקידו כיו"ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, אבי לרמן, מנכ"ל התאחדות לספורט נכים, חיים רביבו וספורטאים נוספים.
בתמונה: אליעזר שקדי וחיים רביבו
התוכן הוא המלך
נושא חשיבות בתוכן ותרומתו להשגת תשומת לב הצרכנים עמד במרכז הכנס, שערך משרד הפרסום "מקאן" ערך ללקוחותיו. וכדי שלא יהיו רק מילים, אלא גם קצת המחשות, קיבלו הנוכחים סיפורי חוויות מריצ'י האנטר, המנכ"ל, וליאור רז, היוצר והשחקן הראשי ב"פאודה", שסיפר להם איך זה מרגיש להיות מסתערב ואחר כך לעשות מזה סרטים. חלקו איתו את החוויה: אסף בן דב,-מנכ"ל המשביר לצרכן, מוני לימן, מנכ"ל לימן שליסל ותמר יסעור, מנהלת הדיגיטאל של לאומי, ועוד.
קולינאריה גלובאלית
השף ניצן רז, "הצילו אני לא יודע לבשל", השיק את פרוייקט הקיץ שלו "ניצן מסביב לעולם", והפך את מסעדת TOKO למסעדה גלובאלית. הבכורה ניתנה להודו, כשהשפית ההודית, סרנדה דילבסקי, עשתה כבוד לקולינאריה ההודית. טעמו: שגריר הודו בישראל, ג'אידיפ סרקר, ורעייתו, שרית רסין, בעלת "אופטיקנה", הפרסומאי והשותף יוסי גלזר ועוד.
בתמונה: שרית רסין, יוסי גלזר, הזוג סרקר, סרנדה דילבסקי, ניצן רז