ונעבור לפרסומות: בקולו של רפי גינת
רפי גינת, האיש שחשף קוליפורמים, סלמונלה וקומבינות, חוצה את הקווים. "מר כלבוטק" וקול הבס הרועם שלו יובילו מעכשיו פרסומות - אבל רק למוצרים אותם יבדוק קודם בעצמו, ממש כמו בתוכניתו הוותיקה
בראיון נרחב למוסף 7 " לילות" של "ידיעות אחרונות," שיתפרסם מחר (שישי), הוא מסביר מה עומד מאחורי המהלך. "למיזם החדש שלי קוראים 'רפי בודק' ואני עושה בו בדיקות מחמירות לכל מוצר. את אותן בדיקות שהייתי עושה ב'כלבוטק'. אני קונה את המוצרים בחנויות, שולח למעבדות, מקבל את התוצאות, ורק מי שבאמת יוצא טוב, אני מוכן לפרסם." גינת מספר שבהתחלה, כדי לבדוק את היתכנות המיזם, הוא פנה למשרדי פרסום, "והיתה התלהבות גדולה. ואז התחילו לפנות אליי. התנאים שלי מאוד נוקשים. אני קונה את המוצרים, אני בודק אותם, ולחברה אין קשר לבדיקות. מוצר שנכשל בבדיקות, לא יפורסם."
בשורה התחתונה, אתה משתמש במוניטין העיתונאי שלך מ"כלבוטק," רקורד של ארבעה עשורים, לצורך פרסומות.
"לצורך פרסומת, ולצורך פרנסה, אבל כשירות אדיר לציבור, מה שאף אחד לא עושה. אין לי ספק שאנשים יגידו 'הנה הוא מנצל את המוניטין שלו כדי לעשות כסף', שופטי עליון גומרים את הקדנציה והולכים להיות בוררים ומגשרים בשביל הון תועפות. זה גם ניצול של המוניטין. ובשביל מה בן אדם בונה מוניטין אם לא כדי לנצל אותו"?
בראיון מספר גינת לראשונה על מה שקרה בשנה וחצי שבהן כיהן כמנכ"ל ערוץ ,10 מספר על עזיבתו את התפקיד ומתמודד עם הביקורות על השכר הגבוה שקיבל מהערוץ. בנוסף מוציא גינת בימים אלה אלבום סולו שלישי, שכולל שלושה שירים מקוריים וקאוורים לשירים מפורסמים.