עומר אדם ומשה פרץ: שואו מאכזב בלי ספיריט
הקהל אולי נהנה אבל המופע של עומר אדם, משה פרץ ולהקת המחול האירי "ספיריט אוף דה דאנס" בתל אביב - הסתיים באכזבה. הרקדנים זכו במינימום זמן במה, כשזו בלעה במימדיה את שני הכוכבים שבאו לתת עבודה אבל לא הצליחו לעמוד בהבטחה ל'שואו ססגוני ומרהיב'
במבחן התוצאה, לפחות עבור הקהל, המופע המשותף של עומר אדם, משה פרץ ולהקת המחול האירי "ספיריט אוף דה דאנס" שהתקיים בסוף השבוע (ה'), סיפק את הסחורה. בחוץ 40 מעלות חום, המעריצים היו מיוזעים וחסרי סבלנות וכולם רצו פאן ומסיבה - וזה בדיוק מה שהם קיבלו. פרץ ואדם לא התיימרו לתת שום דבר מעבר למה שעל פניו מצופה מהם: שרשרת להיטים, כמעט כולם מחרוזות, אחד אחרי השני, קצת ריקודים של "ספירט אוף דה דאנס" ויאללה הביתה.
ויחד עם זאת, הבטחת מסע יחסי הציבור של השניים לפיה מצפה לקהל שואו ססגוני ומרהיב - לא התממשה. למעשה, מעבר לכמות האנשים, לא היה שום ערך מוסף בקיום המופע בהיכל נוקיה או בהיכל חברת הביטוח, שמפנטזת ששמה ייקלט גם הוא בקרב הקהל (מה שכאמור לא קורה).
עוד ביקורות הופעות בערוץ המוזיקה של ynet:
לונה בישראל: פופ חלומי לליל קיץ
סוויד: הופעה עתירת אנרגיה של רוח צעירה
אדום עולה: איגי וקסמן לוהטת כמו בניינטיז
גלוריה גיינור בישראל: אגדת דיסקו חיה
הגודל של הבמה והאולם עשו רע לפרץ ואדם ובלעו אותם במקום שהם עצמם יאכלו את המקום. על אף שמדובר בשניים מהכוכבים הגדולים ביותר של תעשיית המוזיקה, היה צריך למצמצץ כדי לשים לב איפה כל אחד מהם נמצא בכל רגע נתון על הבמה הענקית שכיסתה כמעט את כל הפרקט ועוצבה בצורה לא ברורה ובעיקר לא פרקטית.
בכל רגע נתון, השניים היו בשני קצוות שונים של הבמה הענקית, כשהלהקה בכלל יושבת מתחתיה. כך - האפקט שהקהל קיבל היה דלות וריקנות.
אם להיות רע, היה נראה שעל הבמה יש שני המפטי דמפטים שחנוטים בחליפות צמודות ובמכנסי סקיני שעוד רגע מתפוצצים ובעיקר גורמים להם חוסר נוחות משווע - בגלל האילוץ לשיר תוך כדי שיעור ספיניניג במסלול מכשולים.
דווקא בגלל גודל המקום ומיקום הנגנים הבעייתי, השילוב של להקת המחול האירית היה חיוני והביא ערך מוסף.
יחד עם זאת, אני מתקשה להבין מדוע מביאים להקה ענקית ומעלים אותה לבמה רק לשני קטעים בודדים. היה ראוי שיתאמצו קצת יותר וישלבו את פרץ ואדם במופע עצמו במקום שיתפקדו בו רק כזמרים מהצד. החיבור אם כן של הלהקה האירית היה נראה כמו חלטורה שנועדה לסמן וי. במילים אחרות - הגרסה הפחות סקסית של מעודדות מכבי תל אביב.
ועכשיו מגיע החלק הקשה ביותר: עומר אדם הוא אולי הצעיר מבין השניים, אבל הוא סחב לרגעים ארוכים את פרץ על הגב שלו. ראשית, אין מה לעשות, הקהל הגיב יותר ללהיטים של אדם, כשהשירים שבאמת ניתן לומר שהרימו את כל הקהל היו "מודה אני", "הופה", "נמס ממך" ובעיקר "תל אביב".
לאף שיר של פרץ לא היה אפקט דומה בקרב הקהל כמו לאלו של אדם. שנית, הקול של אדם עבה וחזק יותר. כשהשניים שרו ביחד, קולו של אדם השתלט על של פרץ ונשמע בבלעדיות. זה היה משחק קולות לא הוגן ופרץ הפסיד בו.
טרם המופע, השניים חוללו סערה כשהביעו בראיונות לתקשורת תפיסות מיושנות לגבי מעמד האישה. אז אם מישהו חשב שהנשים כעסו על ההתבטאויות השוביניסטיות - ניתן להירגע. אלו הצביעו ברגליים והגיעו במסגרת 'גירלז נייט אאוט'. היה זה עבורן סקס והעיר הגדולה בגרסת המנומרות.
תוציאו את הנוקיה ולפניכם מופע שמתאים לתוכנית של ירון אילן באולפן השקוף, בפארק מים או בחתונה של שונטל, בת הקבלן מהדרום. האשכנזים למי ששאל, נשארו במזגן בבית. לסיכום, הבטיחו לאס ווגאס וקיבלנו אירוויזיון טראשי במיוחד, רק בגרסת המזרח התיכון.