אנחנו העולם: שוק הביטוח המקומי מיישר קו
לענף הביטוח המקומי היסטוריה מפוארת. בשנים האחרונות קמו גם חברות ביטוח ישירות שבחסות השיפורים הטכנולוגיים המתמידים מקיימות קשר ישיר עם הלקוח בצורה יעילה ופשוטה, ללא כל מתווכים שמייקרים את הפוליסה
בשיתוף ביטוח ynet
בין אם מדובר ב-Black Friday, ב-Cyber Monday או ב-Singles Day, המרחב הווירטואלי הפך כבר מזמן להיות חלק בלתי נפרד מהרגלי הצריכה היומיומיים שלנו. יתרה מזאת, בעיני רבים הוא כבר נתפס כאלטרנטיבת רכישה זולה ויעילה יותר מאשר המקבילה לו בעולם האמיתי.
אותם הדברים אמורים בהחלט גם בהקשר של ענף הביטוח, שכן בארצות הברית, בריטניה ובלא מעט מדינות מערביות נוספות, אחוז ניכר מהפעילות בענף זה מתנהל כיום באינטרנט.
נתונים שפורסמו בשנים האחרונות בנושא מעידים כי השיטה הישירה פופולארית במיוחד בממלכה הבריטית, כאשר היא תופסת נתח שוק מכובד של מעל ל-70% מכלל המבוטחים בתחום הרכב (שנחשב לביטוח הפופולרי ביותר). גם בארצות הברית המספרים מדברים בעד עצמם עם נתח של למעלה מ-50% מהאוכלוסייה שמנהלים את הביטוחים השונים שלהם ישירות מול חברות ביטוח, ללא תיווך סוכנים שגורמים לייקור העלות הסופית.
הבריטים נחשבים לחלוצי השיטה הישירה בביטוח, שיטה למכירת ביטוח שבה מתקיים קשר ישיר בין חברת הביטוח ובין הלקוח, הן בשלב מכירת הביטוח והן בשלב הפעלתו. עד מהרה שיטה זו התפשטה גם למדינות אחרות ברחבי הגלובוס בזכות הנוחות והאטרקטיביות מבחינת העלות הסופית שהיא הציעה לצרכן ואף השתכללה עם הזמן הודות לקדמה הטכנולוגית.
גם לענף הביטוח המקומי היסטוריה מפוארת. מקצוע הביטוח נחשב באופן מסורתי למקצוע מכובד ובין סוכני הביטוח שעסקו בו לאורך ההיסטוריה ניתן למנות אישים בעלי שיעור קומה כמו מאיר דיזינגוף, שאול טשרניחובסקי וזאב ז'בוטינסקי. בשנים האחרונות ניתן אף היה למצוא שמות נוצצים בקרב סוכני הביטוח דוגמת כוכבי העבר של מכבי תל אביב בכדורסל טל ברודי ומיקי ברקוביץ או הסופר אמנון ז'קונט. אולם אחרי שאבק הכוכבים מתפזר נותרת שיטה מכירה מיושנת ותלותית שהולכת ועוברת מן העולם.
בשני העשורים האחרונים שוק הביטוח בישראל החל להדביק את הפער כאשר לצד חברות הביטוח המסורתיות שממשיכות לעצום את עיניהן נוכח המהפכה הדיגיטלית ולעודד את התלות בסוכן, קמו גם חברות ביטוח ישירות שבחסות השיפורים הטכנולוגיים המתמידים מקיימות קשר ישיר עם הלקוח בצורה יעילה ופשוטה, ללא כל מתווכים שמייקרים את הפוליסה.
איי.די.איי חברה לביטוח, חלוצת השיטה הישירה והגדולה מבין החברות הישירות בישראל, חברה לאתר הגדול במדינה לשיתוף פעולה מנצח וכך נולד לו מותג ישיר חדש בשם - ynet ביטוח , אשר מביא את כל הניסיון העשיר והגב היציב של ביטוח ישיר ומציע ביטוחים בתחומי הרכב, דירה ונסיעות לחו"ל במחירים וביעילות חסרי תחרות, כך שהצרכן הוא המרוויח העיקרי.
היתרונות בשיטה הישירה
לשיטה הישירה לא מעט יתרונות:
• פוליסות ביטוח בעלות אטרקטיבית - הערוץ הדיגיטלי הישיר מאפשר את ייעול תהליך הרכישה וגלגול הרווח לטובת הלקוח.
• מידע פשוט וזמין - המידע הרב הקיים באתרי האינטרנט של החברות הישירות מוגש למבוטח על מגש כסף ובאופן ידידותי למשתמש, ובכך נושא הביטוח שנתפס בעיני רבים כמסובך הופך לפשוט ובהיר.
• חיסכון בזמן – רכישת ביטוח באופן ישיר חוסכת זמן יקר ופרוצדורות מייגעות ומתישות.
• שירות יעיל ומהיר - התקשורת מרובת הערוצים (אתר האינטרנט, צ'אט, מייל אישי, סמארטפון או מוקד טלפוני) מאפשרת קבלת מענה מהיר לכל שאלה.
• גמישות מירבית - אפשרות לניהול הפוליסה און-ליין בכל זמן נתון באמצעות האזור האישי באתר.
• טיפול ברגע האמת - מוקד הטיפול בתביעות פעיל 24 שעות ביממה על מנת למבוטח לאסוף מידע בצורה מסודרת מהשטח. שירות My Status מאפשר התעדכנות און-ליין על מצב התביעה מכל מקום ובכל שעה. בנוסף, ההחזר הכספי ישולם בתוך 10 ימי עסקים בלבד הגשת מסמכי התביעה.
המהפכה הווירטואלית כבר כאן והיא טומנת בחובה כל כך הרבה יתרונות לאדם שחבל יהיה אם יתעקש להישאר מאחור ולא ינצל אותה לטובתו. החוקרים באקדמיה מכנים תהליך זה בשם המפוצץ "דטרמיניזם טכנולוגי", אבל בעולם הביטוח קוראים לזה בפשטות "ביטוח ישיר".
קבלו עכשיו עד 30% הנחה בביטוח המקיף לרכב ב ynet ביטוח