"משטרת האופנה": אין תחליף לג'ואן ריברס
בתה של ג'ואן ריברס מנסה להיכנס לנעליה בהנחיית "משטרת האופנה", אבל גם היא וגם הצופים מבינים שאין לה שום סיכוי. נקודת האור: הביצ'ית הכי מוצלחת על המסך הגיעה לביקור
תנו לי בנאדם אחד שלא אוהב להיות צודק, ואני אגיד לכם שמדובר בשקרן. אבל לפעמים תחושת הניצחון, נהדרת ככל שתהיה, מלווה במרירות קלה. כמו צרבת אחרי שווארמה בלאפה אם תרצו.
אז למה זה לא זה? ככה. מצטערת, אני יודעת שזו לא תשובה, אבל עכשיו כשאני אמא, אני משתמשת בה בכל זאת. זה פשוט ככה. ג'ואן ריברס עשתה את התוכנית למה שהיא, ובלעדיה, נותר חיקוי דהוי. לראיה, כל חמש דקות מליסה הזכירה את אמא שלה. בין אם זה כוון לגרום לנו להבין שהיא יודעת שהיא לא תוכל למלא את מקומה לעולם, ובין אם נועד להשאיר את הצופים הנאמנים עוד כמה דקות, זה הרגיש (כמו שלל רגעים אחרים בתוכנית) מאולץ ולא שייך.
כאמור, גם אני אוהבת להיות צודקת וכשאמרתי (לעצמי בלב, אבל זה עדיין נחשב) שאין סיכוי שמשטרת האופנה בלי ג'ואן ריברס תהיה מה שהיא היתה, ידעתי בדיוק על מה אני מדברת. אבל הפעם הייתי שמחה לטעות.
עוד בנושא:
"משטרת האופנה": מליסה ריברס בנעלי ג'ואן
"משטרת האופנה": המחליפה של ג׳ואן ריברס עוזבת
קלי אוסבורן עוזבת את "משטרת האופנה"
"משטרת האופנה" במתכונתה החדשה עלתה לאוויר אתמול (שבת) - שנה אחרי מותה של האישה, הג'ורה והניתוחים הפלסטיים.
ברגע שהתוכנית התחילה ומליסה ריברס, בתה של ג'ואן והמגישה החדשה, הופיעה על המסך, עלה בי לרגע חיוך. כן, אני עוד יכולה לחייך, להבדיל מבנות משפחת ריברס שלא מסוגלות להזיז את הפנים כבר שנים. במבט מהיר על מליסה, אפשר להתבלבל ולחשוב שג'ואן חזרה ואפילו נראית צעירה יותר: מאמא ריברס אולי לא הורישה לבתה הומור, כריזמה או יכולת לנהל דיון, אבל היא לגמרי נטעה בה את האהבה הבלתי נגמרת לבוטוקס. מה שכן, מהרגע שהיא פתחה את הפה, הבנתי שג'ואן היא לא. אז מה כן היה שם?
העונה החדשה החלה בפרק מיוחד שהוקדש לטקס פרסי הווידאו של MTV, זה שהביא לנו את מיילי עם נברשת ושלייקס על החזה, זוכרים? התפאורה השתנתה, ובמקום כורסאות נפרדות, כולם יושבים עכשיו על ספות משותפות, כאילו הם חברים טובים. אולי בגלל זה קלי אוסבורן לא שם?
אל דאגה, לא הכל היה שונה: בראד גורסקי עדיין מדבר לעניין על אופנה ויודע להעביר את המסר טוב יותר מכולם, ג'וליאנה רנסיק עדיין רזה להחריד ומליסה ריברס מנסה נואשות להיות אמא שלה. ללא הצלחה. שלא תבינו לא נכון, זה לא שכל מילה שג'ואן זרקה היתה פנינה מושחזת, אבל היא בהחלט היתה הדבר האמיתי.
אז לחיזוק הביצ'יות הנדרשת, הביאו את האורחות (המתחלפות מדי שבוע) ניני ליקס, מי שהפכה את "עקרות בית אמיתיות אטלנטה" לשם דבר, והקומיקאית מרגרט צ'ו.
ניני כפרה עליה ליקס היתה נאמנה לעצמה - ולא משנה כמה איפור שמו עליה וכמה הרימו לה את השיער. היא אמרה מה שהיא חושבת, וזה נשמע הכי אותנטי שיש. אם ג'ואן צפתה מלמעלה, היא יכלה להתרווח בכורסא.
גם צ'ו, קומיקאית ללא שום יכולת אופנתית שהגיעה רק בשביל הפאנצ'ים, סיפקה מדי פעם הברקות, ובין "אני לא יכולה ללבוש שמלות עם נוצות, הוואגינה שלי תתעטש" ל"זה נראה כמו משהו שזונות לובשות בכוכב נוגה, C3PO (ממלחמת הכוכבים) היה מאונן עליה", אני מודה שחייכתי מדי פעם.
הפרק שגרם לקלי אוסבורן לעזוב
גם המשחקים החדשים שהוצגו: Spit it out – שבו כל אחד מחברי הצוות קיבל לוח מחיק והיה צריך לכתוב/ לצייר מה הוא מרגיש לגבי התמונה של סלב בחמש שניות ו"עקרות בית או מלכת דראג?", סוג של פראפרזה על "זונה או כוכבת?" מהגרסה הקודמת, נפלו בחסר. הראשון היה מעושה ללא טיפה של אילתור, ולשני אין שום קשר לאופנה. אם הייתי רוצה לשמוע רכילות (הכי צרכנית נאמנה), הייתי פותחת את חדשות E!. ותודה, זה מכוון אצלי להקלטה. רציתי לראות אופנה, על מה אתם מדברים?
המשחק שסגר את התוכנית בעצם מסביר את המהות של "משטרת האופנה" במתכונתה החדשה. קוראים לו "מה ג'ואן היתה אומרת על זה?" וכל אחד מחברי הפאנל צריך לנחש מה המנחה המיתולוגית היתה אומרת על סלב כזה או אחר. במילים אחרות, להם אין מה לתרום לשיחה בפני עצמם, זה רק היא. והיא לא פה.
ג'וליאנה רנסיק. עדיין שם
getty image
מומלצים