שתף קטע נבחר

כמה זמן לוקח לחולה לקבל החזר מאל על?

נוסעת אל על רכשה כרטיס טיסה, אך חלתה בסרטן ונבצר ממנה לטוס. במשך חודשים רדפה אחרי החברה כדי לקבל החזר. קרובת משפחתה: "הרגשנו שזה לא מעניין אף אחד". אל על לאחר פניית ynet: "הנוסעת תקבל החזר מלא עבור הכרטיס"

קרובת משפחתה של עינת הזמינה כרטיס טיסה לחו"ל, אלא אז גילתה שהיא חולה בסרטן ואינה יכולה לטוס. במשך חודשים חברת אל על לא זיכתה אותה על הכרטיס. צפו בראיון:
 
זיכוי לחולת סרטן באל על?    (צילום: אורי דוידוביץ יוגב אטיאס)

זיכוי לחולת סרטן באל על?    (צילום: אורי דוידוביץ יוגב אטיאס)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

כרטיסי הטיסה נרכשו בינואר 2015 עבור חופשה משפחתית אליה אמורים היו לצאת בני המשפחה ביולי. בחודש יוני, למרבה הצער, חלתה אחת הנוסעות כי היא חולה בסרטן, ומצבה הבריאותי לא איפשר לה לצאת מהארץ.

 

"פנינו לאל על בבקשה לביטול הכרטיס והתגובה הראשונית היתה 'בסדר, תשלחו מכתב והנושא יטופל'", אומרת עינת. "מאז ועד היום בבוקר לא קיבלנו כל מענה".

 

אבל יש לכם מכתב מרופא שאוסר עליה לטוס, ובכל זאת לא שמעתם מהם דבר?

 

"שמענו מהם המון דברים כמו 'זה בטיפול' ו'אנחנו עובדים על זה', 'אנחנו נחזור אליכם', כך אחת לשבוע במשך שלושה חודשים, ובינתיים הזמן עבר".

הנוסעת נאלצה לבטל טיסה בשל מחלה. מה עם ההחזר? (צילום:  אוהד צויגנברג) (צילום:  אוהד צויגנברג)
הנוסעת נאלצה לבטל טיסה בשל מחלה. מה עם ההחזר?(צילום: אוהד צויגנברג)
 

איך הרגשתם?

 

"זלזול מוחלט. תענו, תגידו 'אנחנו לא מזכים' או שזה בניגוד למדיניות, תגידו 'בדקנו ונזכה חלקית', אבל זה פשוט התעלמות שמגיעה גם בתקופה בחיים שאתה לא כל כך בעניין של לרדוף אחריהם, וזה עוד משהו שאתה צריך לעשות ולהעמיס על עצמך זה הפך להיות שגרה. פעם בשבוע היינו שולחים מייל, פעם בשבוע תשובה של 'זה בטיפול, נחזור אליכם', עד שהחלטנו שדי".

 

בדקתם אם ניתן לזכות אתכם לפי מדיניות אל על, לפי החוק ולפי תקדימים?

 

"קודם כל, פנינו מראש. הבקשה לביטול הטיסה נעשתה שלושה שבועות לפני ואמרו לנו בפירוש 'תשלחו מכתב מהרופא, אנחנו בודקים את המקרים האלה ובהחלט מזכים על דברים כאלה'. הגישה הראשונית היתה בהחלט שיבדקו, לא הבטיחו זיכוי מלא אבל פשוט מאז אף אחד לא לקח אחריות על הטיפול והרגשנו שזה לא מעניין אף אחד".

 

תגובת אל על לאחר פניית ynet: "מדיניות אל על במקרים מסוג זה היא לאשר החזר מלא, אנו מצטערים על העיכוב במענה, יחד עם זאת כמקובל במקרים מסוג זה בקשתה של הנוסעת טופלה על ידי סוכן הנסיעות מול הגורמים באל על והיא תקבל החזר מלא עבור הכרטיס. אנו מאחלים לנוסעת בריאות והחלמה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים