זיהוי פנים ותרגום אישי: שדה התעופה החכם
האם בקרוב יגיע סופה של שאלת ה"ארזת לבד"? בתערוכת החדשנות DLD הציגה חברת אינטל שלל יישומים ופיתוחים חדשים להפיכת שדה התעופה לחכם יותר, עם טכנולוגיות לשיפור השירות והתאמתו לאישי יותר. כן, גם בדיוטי פרי. צפו
על פי הסטטיסטיקה הרשמית אחד מכל שלושה ישראלים טסו בקיץ או יטוסו בחגים הקרובים. אחד המכשולים בדרך לחופשה המושלמת הוא שדה התעופה. אז אחרי הבית והטלפון, אינטל מציגה את שדה התעופה החכם. צפו בראיון באולפן ynet:
רועי רמון, מנהל מאיץ הסטארטאפים של אינטל הציג בתערוכת החדשנות DLD ולאולפן ynet איך הטכנולוגיה יכולה להפוך את שדה התעופה לחכם יותר. אז מה בשדה החכם? מרגע שפניו של הנוסע יזוהו על ידי המערכת המיוחדת המתוכננת, הוא יוכל להיכנס ולקבל שירותים מותאמים אישית, כמו גם שירותי תרגום וטכנולוגיות תקשורת והפעלת מיכשור מרחוק - אפילו בבית.
אז מי ישאל אותנו אם ארזנו לבד?
"תמיד יהיה כדאי שיהיה מגע אישי", אומר רמון, "אבל אנחנו פה כדי להדגים את הטכנולוגיה". עוד הוא מוסיף כי השאיפה היא לקצר את זמן הזמן אותו אנו מבלים בשדה. "הטכנולוגיה מטרתה לגרום לחווית משתמש יותר טובה ולקצר את זמן ההמתנה. המערכת תדע לזהות אותך אוטומטית ולהוציא את הכרטיסים".
לדבריו, כיום שדות התעופה בעולם כבר עובדים באופן חכם יותר והטכנולוגיות יכולות להיות מיושמות גם במקומות אחרים ולא רק בשדה התעופה.
ומתי זה יקרה?
"זה כבר תלוי בשדות התעופה ואיך הם יקבלו את הטכנולוגיות החדשות שאנחנו מפתחים".
ומה עם הדיוטי פרי?
"גם חווית הקנייה בדיוטי פרי תהיה בפנים. היום אנחנו כבר נתקלים בחנויות חכמות וכמובן גם כאן תוכלו לקבל המלצות למוצרים רלוונטים עבורך".