מכבי ת"א נחתה בארה"ב, ניסיון למפגש עם האפמן
הצהובים הגיעו לשיקגו לקראת המשחק הראשון מול ארמאני מילאנו (ו', 3:00). במקביל נעשתה בדיקה לקיום מפגש עם הסנטר לשעבר שלאחרונה התגלה כי הוא חלה במחלת הסרטן ונמצא במצב לא פשוט. דייויד בלו יפרשן את המפגש מול האיטלקים, אנתוני פארקר יצפה בדראגן בנדר
מכבי תל אביב נחתה לפנות בוקר (ד') בארצות הברית לקראת צמד משחקי האימון שלה מול ארמאני מילאנו, הראשון מול בלילה שבין חמישי לשישי (3:00) ביונייטד סנטר המיתולוגי של שיקגו בולס, השני ביום ראשון (19:00) ב"מכה" של הכדורסל, המדיסון סקוור גארדן בניו-יורק.
הצהובים בודקים אפשרות להיפגש במהלך המסע עם נייט האפמן, הסובל ממחלת הסרטן ונמצא במצב לא פשוט. נכון לעכשיו לא ברור האם הסנטר האגדי של הצהובים, שכיכב בארץ בתחילת שנות ה-2000, יוכל להגיע לשיקגו או לניו-יורק בשל מצבו הבריאותי. בחשבון הפייסבוק שלו כתב האפמן: "תודה לכל מי שהגיע אליי בזמנים הקשים האלה. משפחתי ואני מודים לכולם על התמיכה".
טיילר רוצ'סטי התייחס למשחקים מול מילאנו בארצות הברית: "אני מתרגש, אוכל לראות שוב את המשפחה שלי. 30-40 אנשים ממשפחתי יבואו לראות אותי במשחק בניו יורק". בפן המקצועי הוסיף הגארד: "זה ניסיון טוב לקבוצה שלנו, אמנם זה משחק מול יריבה אירופית בארה"ב אבל בכל זאת יש התרגשות וזו הזדמנות בשבילנו שהכדורסל האמריקאי יצפה בנו".
שני אקסים צהובים נוספים, דייויד בלו ודריק שארפ, יצטרפו למסע של קבוצתם לשעבר כשבלו אף יפרשן את משחקה הראשון של מכבי ת"א יחד עם הכתב היהודי, מארק שטיין, מרשת ESPN. גם הסקאוט של אורלנדו מג'יק, אנתוני פארקר, צפוי להגיע למשחק - אך לא רק עבור האיחוד.
עזבו את בית"ר י-ם, הצטרפו למכבי ת"א
מכבי ת"א הודיעה על שותפות עסקית חדשה עם בית המסחר iTrader, בסכום של למעלה ממיליון שקלים לעונה. כזכור, בית המסחר היה הספונסר הראשי של בית"ר ירושלים, אך בעקבות התפרעות האוהדים בשרלרואה החליטה החברה לבטל את ההסכם עם הירושלמים, שלמעשה לא מצאו עד היום ספונסר ראשי.
מנכ"ל החברה, עידו פישמן, התייחס לשותפות החדשה: "מכבי ת"א הוא מועדון שנמנה על צמרת הכדורסל האירופי, והשותפות עם הקבוצה היא שילוב בין מסורת והישגים לבין חדשנות ויצירתיות. מכבי מייצגת את הערכים בהם אנו מאמינים, מצאנו שפה משותפת ואנו מאמנים שמדובר בשותפות לטווח ארוך שתניב רווחים כלכליים לשני הצדדים".
יש לציין כי בין שני הצדדים נערך משא ומתן ארוך. בתחילה דובר על כך שבית המסחר יהיה הספונסר הראשי של הקבוצה, אך בסופו של דבר חברת פוקס היא זו שנבחרה. שיתוף הפעולה בין הצדדים יהיה ברובו בתחום האינטרנט והדיגיטל, אך גם בהיכל מנורה מבטחים הלוגו של בית המסחר יופיע במקומות שונים (ספסלים, פרקט ומסביב להיכל).