הלב של בר
בר חטפה וירוס של שפעת שפגע לה בשריר הלב. לימור הירשברנד מייסדת העמותה 'הלב של בר', ואמה של בר": "כאמא, כהורה, אני חושבת שהפחד הכי סמוי-גלוי שלנו זה לאבד את הילד שלנו, שיקרה לו משהו"
לימור הירשברנד מייסדת העמותה 'הלב של בר', ואמה של בר הירשברנד, אשר נפטרה בגיל 15 בעקבות דום לב עוברת מאבק יומיומי.
בימוי : ציפי קרליק, צילום הסרט: רן שנק עריכה: צחי צמח כהן לאולפני זינקו
בר, חטפה וירוס של שפעת שפגע לה בשריר הלב. "כולם ידעו על המחלה, והיא הייתה מושא להערצה על הכוח, על שלא ויתרה לעצמה",
למעלה מעשור אחרי אותו טיול, כשהייתה בר בת 15 וחברה במועצת התלמידים של בית הספר, היא עזרה לארגן את נשף פורים.
בעודה מדגימה ריקוד יחד עם חבריה, בר אמרה שהיא לא מרגישה טוב, ניסתה להגיע אל כיסא, לא הצליחה וקרסה אל מותה.
"כאמא, כהורה, אני חושבת שהפחד הכי סמוי-גלוי שלנו זה לאבד את הילד שלנו, שיקרה לו משהו".
הסרט מציג את המאבק לעלות מודעות למכשיר דפיברילטור, לעלות נוכחות במקומות ריכוזיים, ולמנוע מקרי מוות מיותרים בעתיד.
לעלות מודעות להצבת מכשירי דפיברילטור בבתי ספר ובכך לנסות למנוע מקרי מוות מיותרים בעתיד,
לשנות את המציאות בחברה הישראלית, ויצאה במאבק, על מנת שילדים ובוגרים כאחד, יהנו מהסיכוי אליו לא זכתה בתה.
ציפי קרליק, במאית ויוצרת סרטים פתחה מיזם לאנשי עסקים שמטרתו היא לעלות מודעות לנושאים חברתיים. זהו מיזם חדשני בישראל, המקדם עמותות, ומבדל את העסקים, באמצעות סרטי דוקו חברתיים.
לכל פרוייקט ישנו איש עסקים הנותן את חסותו, לנושא אליו הוא מחובר, ואותו הוא רוצה להעלות למודעות. ישנם מספר מטרות מרכזיות למיזם. יצירת ערך מוסף חברתי- ערכי, לחברות עסקיות, והפיכתם למובילי דעה בנושא החברתי.
הפקת פרוייקט דוקו קצר משולב בקמפיין PR , וחיבור העובדים וקהל הלקוחות והקהילה. באמצעות הצגת נושא החברתי,
העלאת המודעות לנושאים חברתיים, יוצרים חיבור עם ערך מוסף רגשי וחברתי לחברה יצירת פלטפורמה נוספת וחדשנית, ליוצרי קולנוע לטובת יצירת סרטים חברתיים
לפרטים נוספים על המיזם התיעודי היכנסו לדף הפייסבוק או לאתר Dostories365
לפניות לעמותה:'הלב של בר'
limor.hirshbrand@gmail.com