תופעת הלוואי של ההמבורגר השחור
רשת ברגר קינג השיקה בימים האחרונים גרסה מיוחדת של המבורגר הדגל שלה, הוופר, לכבוד ליל כל הקדושים החל בסוף החודש. בגרסתו החגיגית, ההמבורגר מוגש בלחמנייה שחורה, אך לפי הלקוחות שכבר הספיקו לטעום את המעדן, יש לו תופעת לוואי צבעונית, אבל ממש לא שחורה, אלא ירקרקה.
על פי מספר לא מבוטל של עדויות, ההמבורגר המיוחד, "בלאק וופר", צובע את הצואה דווקא בגוון ירוק. באופן טבעי, הנושא השתלט על הטוויטר תחת ההאשטג GreenPoop, ולא מעט אף חלקו תמונות של היציאות שלהם. "לקח שלושה ימים עד שהצואה שלי הפסיקה להיות ירוקה", כתב המצייץ טוסטי, "אבל זה לחלוטין היה שווה את זה". הגולש ריאן סקלטיס כתב: "זה אמיתי. אל תיבהלו אחרי שאתם אוכלים את ההמבורגר, כפי שקרה לי".
מברגר קינג נמסר לכלי תקשורת בארצות-הברית שהלחמנייה השחורה מכילה פחות מאחוז אחד של צבע מאכל, וכי החומרים וצבעי המאכל שבהם השתמשו "הם נפוצים בתעשייה ונחשבים כבטוחים על פי מדדי מינהל המזון והתרופות האמריקני". החברה לא ציינה בדיוק באילו צבעי מאכל היא משתמשת, אך ההנחה היא כי ישנו שימוש בצבע מאכל ירוק, שבו משתמשים פעמים רבות כדי לצבוע אוכל בשחור.
כך או כך, הצואה הירקרקה זכתה למקום של כבוד ברשתות החברתיות. משתמשים רבים שיתפו את חבריהם בחוויה המשונה, לא מעט נגעלו והזדעזעו, וגם היו כמה שדווקא התלהבו מתופעת הלוואי ורצו לסניף הקרוב כדי להתנסות בעצמם. הגולש ארון סלצמן כתב בטוויטר: "אני רוצה לנסות את הוופר השחור של ברגר קינג מהסיבה היחידה שאני רוצה לראות את הצואה שלי הופכת לירוקה". מרי הורסלמפ הוסיפה: "לא אכפת לי איזה טעם יש לזה, אני רק רוצה את ההמבורגר בשביל הצואה הירוקה והמדליקה". הגולש קייל סרבה אף הציע לחברה למכור שוב את ההמבורגר ביום פטריק הקדוש (סיינט פטריק'ס דיי), שבו נהוג ללבוש בגדים ירוקים.
זו לא הפעם הראשונה שהרשת מתפרסמת, כנראה לשמצה, בשל "ניחוח רע". באפריל האחרון ברגר קינג מכרה בסניפיה ביפן בושם בריח של המבורגר. הבושם נמכר במשך יום אחד במהדורה מוגבלת של אלף יחידות. מחירו, ביחד עם מנת המבורגר, עמד על כ-40 דולר.