AppsFlyer מישראל חתמה על הסכם עם אינסטגרם
במסגרת ההסכם, קיבלה AppsFlyer מאינסטגרם גישה ל-API (ממשק תכנות יישומים) יחודי למידידת של כלי הפרסום. גישה לAPI זה יחודית מפני שעד היום הייתה גישה רק לחברות מסוימות
כלי הפרסום Instagram's ads API platform הושק על ידי אינסטגרם לפני כחודש . מדובר בפרסום לאפליקציות מובייל המוצג בפיד של המשתמש באינסטרגם.
באינסטגרם הודיעו כי הם מתכוונים להעניק כלים שונים למפרסמים. הפורמטים השונים של הפרסום באינסטגרם כולל אפשרות הרשמה ליוזרים מתעניינים, קניית מוצרים, הורדת אפליקציות ישירות מהמודעה ועוד. אינסטגרם יודעת שהמפרסמים היו מעדיפים שהפרסומות שלהם תגענה רק לקהל רלוונטי שמתעניין במוצרים שלהם, כדי שיוכלו לקבל החזר מירבי על השקעתם.
במסגרת ההסכם, קיבלה AppsFlyer מאינסטגרם גישה ל-API (ממשק תכנות יישומים) יחודי למידידת של כלי הפרסום. גישה לAPI זה יחודית מפני שעד היום הייתה גישה רק לחברות מדיה כגון: Ampush, Kenshoo, Nanigans, Salesforce Marketing.
"כיום הרבה מפתחים וחברות שיש להם אפליקציות, גם אם הם משקיעים תקציבי שיווק גדולים, מפרסמים באופן עיוור וקשה להם להגיע ללקוחות. זאת משום שאין להם כלי מדידה שעוזרים להם לכוון למטרה", אומר אורן קניאל, מנכ"ל ומייסד "AppsFlyer" . "אני נרגש ושמח על חתימת השותפות עם אינסטרגם וזה מזכיר לי את שנת 2012 כאשר התחלנו לעבוד עם פייסבוק. מאז, ניתן לראות גדילה של יותר מ- 1000% בכל שנה, כך שאני בטוח שהגדילה תהיה משמעותית גם עם אינסטרגם. "AppsFlyer" מחוייבת להישאר חוד החנית בתעשיית שיווק האפליקציות ואנחנו שמחים על ההטמעה עם אינסטגרם שתאפשר לנו לנתח את המידע כבר בשלבים המוקדמים על מנת שהמשווקים יקבלו את התוצאות הטובות ביותר".
"AppsFlyer", שממוקמת בהרצליה פיתוח ומעסיקה כ-100 עובדים בארץ ובחו"ל. לחברה 8 משרדים - בהרצליה, ניו יורק, סן פרנסיסקו, בייג׳ינג, בנגקוק, טוקיו, סיאול ובנגלור. כמו כן היא פעילה באירופה ובדרום אמריקה.
יותר מ-5,000 מפרסמים משתמשים בפלטפורמת הניתוח של AppsFlyer למדידת חברות ורכישת משתמשים באפליקציות הסמארטפון שלהם - לדוגמה, מעקב אחרי השפעת מודעת סופרבול על הורדות בזמן אמת. החברה, אשר נוסדה בשנת 2011, עקבה אחרי שני מיליארד התקנות אפליקציה בשנת 2014, טוענת כי היא נמצאת כעת ב-9 מתוך 10 סמארטפונים.