פרארי טור דה פראנס - 780 כ"ס ומחיר מפלצתי
מהדורה מיוחדת של ה-F12 ברלינטה תציין את מירוץ הטור דה פראנס משנות ה-50, עם 780 כ"ס ותג-מחיר צפוי של למעלה משלושה מיליון שקלים
פרארי חשפה את ה-F12tdf - ר"ת של Tour de France, טור דה פראנס. מכונית מציינת את מירוצי המכוניות שנערכו מ-1951 עד 1986, ובפרט את ה-250 GT ברלינטה משנת 1956 שזכתה בארבעה מהם. זוהי הגרסה החזקה ומהירה ביותר של ה-F12, מכונית שהושקה בשנת 2012 ומשווקת בישראל עם תג-מחיר של 2.86 מיליון שקלים. בהתאם מחיר ה-F12tdf צפוי להיות גבוה משמעותית משלושה מיליון שקלים.
המהדורה המיוחדת ממנה ייוצרו 799 יחידות, מציעה מנוע V12 משופר, עם אותו נפח של 6.3 ליטר אך הספק ומומנט גבוהים יותר - 780 כ"ס לעומת 740 ב-F12 רגילה, ומומנט מרבי של 71.8 קג"מ לעומת 70.3, מתוכם 80% זמינים כבר ב-2,500 סל"ד. שיא המומנט נרשם ב-6,750 סל"ד, ואילו הקו האדום של המנוע גבוה - 8,900 סל"ד.
יחידת הכוח משודכת לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה קצרים יותר, ובתוכנת ניהול שמבצעת העברות הילוכים מהירות יותר. כל אלו תורמים לביצועים של 2.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, 7.9 שניות מעמידה ל-200 קמ"ש, ומהירות מרבית גבוהה מ-340 קמ"ש. תצרוכת הדלק, למקרה שתהיתם, 6.5 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.
מלבד תוספת הכוח, ה-F12tdf מציעה עיצוב אגרסיבי יותר, כאשר מרבית השינויים נועדו לשיפור היעילות האווירודינמית וכושר ההצמדה. פרארי מציינת כי במהירות של 200 קמ"ש כושר ההצמדה כמעט הוכפל, זאת לטובת יציבות עדיפה בנהיגה ספורטיבית. לרכב צמיגי 275/35 וחישוקי "20 מלפנים, ו-315/35 עם חישוקי "20 מאחור. כמצופה, היא נהנית מבלמים, בולמים ורכיבי שלדה משודרגים לשיפור היכולת הדינמית.
ה-F12 ברלינטה הרגילה עם נהג הפורמולה 1 סבסטיאן וטל:
ל-F12tdf אורך של 466 ס"מ, רוחב של 166 ס"מ וגובה של 127 ס"מ. משקלה העצמי עומד על 1,415 ק"ג, מתוכם 46% מלפנים ו-54% מאחור. ל-F12 מנוע קדמי והנעה אחורית.