למרות גל הטרור: חבילת לואו-קוסט לישראל
חברת קופונים תמכור לקהל האמריקני טיסה, 7 לילות במלון, ארוחות וסיורים ברחבי הארץ והכל ביחד בפחות מאלף דולר. שר התיירות: "כשאתה צועק 'משבר', 'משבר', זה מעצים את המשבר בחוץ וגורם לאנשים לחשוב אם להגיע לישראל"
בימים בהם צופים עצירה בהזמנות של תיירים לטיולים בישראל וחוששים מצניחה בתיירות הנכנסת, משרד התיירות יוצא בשתוף פעולה ייחודי עם חברת "גרופון" העולמית בצעד שעשוי להביא אלפי תיירים לישראל. על פי התוכנית שתשווק החל ממחר (ג') לכ-30 מיליון בתי אב בארצות הברית, תציע החברה חופשה בישראל תמורת סכום של $1,400-$999. הסכום כולל טיסות מארצות הברית, שבעה לילות במלון כולל אוכל, סיורים בישראל ועוד.
מדובר בשתוף פעולה ראשוני בין משרד התיירות לבין אתר ההטבות, כאשר הנציגות של משרד התיירות בארצות הברית תסייע בשיווק ופרסום הקמפיין, שיושק תחת המותג
"Groupon Getaways". כל זאת, במטרה לקדם תיירות לואו-קוסט לישראל.
שר התיירות יריב לוין אמר אתמול כי מדובר במבצע ייחודי שנועד לשדר עסקים כרגיל ולעודד את התיירות לחודשים שבהם התפוסה במלונות נמוכה. "כ-1,500 חבילות נופש לישראל אמורות להימכר במחירים המיוחדים, בהתאם לרמת בית המלון. זהו אקט שיווקי מהמעלה הראשונה אליו ייחשפו כ-30 מיליון בתי אב בארצות הברית. הדבר יפתח לנו ערוץ שיווק בהיקפים משמעותיים ויחשוף אותנו לקהלים שבדרך כלל ישראל לא לגמרי מוכרת להם".
השר לוין הוסיף כי בעוד שבעבר בעת משברים היו נוהגים לעצור את כל הקמפיינים, ההחלטה שלו היתה לשדר עסקים כרגיל. "המשך הפעילות השיווקית נועד לשמר התיירות לישראל ולייצר מסלול יציאה מהיר יותר כשהבעיה הביטחונית תהיה מאחורינו ועד כה זה מוכיעח את עצמו. בינתיים כמעט ואין ביטולים, התיירים שנמצאים בישראל לא עזבו ויש אומנם האטה בהזמנות, אבל לא מדובר במשבר נוראי או משהו שבגללו צריך לשנות הרגלים. כשאתה צועק 'משבר', 'משבר', זה מעצים את המשבר בחוץ וגורם לאנשים לחשוב אם להגיע לישראל. כשבחו"ל רואים שאנחנו ממשיכים לשווק את ישראל כרגיל, זה משדר שהעסקים הם כרגיל". לדבריו, בהתאם להצלחה של המבצע יוחלט אם להרחיב אותו.
הקמפיין יעלה לאוויר מחר (ג') בארצות הברית לתקופה של שבועיים ויציע חבילות נופש הכוללות מלונות בירושלים, תל אביב ואזור הכנרת. כל החבילות ישווקות לעונת החורף, לחודשים ינואר-פברואר 2016.