שתף קטע נבחר
 

מיצובישי ישראל מזמינה 27 אלף לנסר לתיקון

27,227 יחידות של המשפחתית הקומפקטית יוזמנו לתיקון אחת מכריות האוויר, לאחר שהתגלה כי חדירת לחות עשויה לגרום לכשל בתפקודה

חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, תזמן 27,227 מיצובישי לנסר לתיקון במוסך. המכוניות, משנות הייצור 2003 עד 2008, סובלות מכשל במנגנון אחת מכריות האוויר, שעשוי להוביל לפתיחה לקויה של מערכת הבטיחות בזמן תאונה.

 

 

 

 

על-פי הודעת היבואנית, בדיקה שביצעה מיצובישי גילתה כי לחות עלולה לחדור למנגנון. כתוצאה מכך יתפתח כשל במערכת שיוביל לכך "שיחידת הניפוח תפלוט גבישים של מארז היחידה". לא ידוע על תאונות או נפגעים כתוצאה מהכשל בישראל. מכלמוביל נמסר כי התיקון יארוך כשעתיים וחצי, וביבואנית ממליצים לתאם מראש את ההגעה עם מוסך מורשה היבואנית, בכדי לצמצם את זמן ההמתנה.

 

בהתאם לתקנות הרכב בישראל, כל בדיקה, תיקון והחלפת רכיבים במסגרת קריאה לתיקון מבוצעים ללא כל עלות מצד בעל הרכב. חשוב לשים לב כי בעלי מכוניות שלא יבצעו את התיקון, לא יורשו להמשיך ולהשתמש בהן לאחר שישה חודשים מיום קבלת ההודעה לביתם. משרד התחבורה אינו מחדש רישיונות רכב של מכוניות לא בוצע בהן התיקון הנדרש.

 

את ההודעות שולח המשרד לאחר שמתקבלת אצלו הודעה מיבואנית הרכב, בה מתוארת התקלה ונכללים מספרי השלדה המעורבים. אלו מוצלבים עם נתוני הבעלות העדכניים במחשבי משרד הרישוי, ולאחר מכן נשלחים לבתי הבעלים מכתב המזמנם לבצע תיקון.

 

בעלי מיצובישי לנסר מהשנים 2008-2003 המעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, יכולים לעשות זאת באמצעות מוקד השירות של כלמוביל, שמספרו 3151*, או באמצעות אתר החברה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים