תחנת מוניות פרסמה תמונה של צעיר שיכור בפייסבוק כדי לאתר את כתובתו
הנוסע, ג'וני הלם, עלה על מונית ושקע בשינה עמוקה. לא היה ניתן להעיר אותו ולברר היכן הוא גר. נהג המונית המיואש התקשר למנהל התחנה, וזה החליט לפרסם תמונה של הצעיר השיכור בפייסבוק
מנהל תחנת מוניות באנגליה העלה לעמוד הפייסבוק של החברה בה הוא עובד תמונה של נוסע שיכור, במטרה לנסות להביא אותו לביתו בשלום.
הנוסע ג'וני הלם, בן 26, עלה על המונית כשהוא שיכור לחלוטין ומייד שקע בשינה עמוקה. נהג המונית לא הצליח להעיר את הלם ולכן פנה לבוס שלו, אהרון רזאק, שפרסם תמונה של הלם ישן בעמוד הפייסבוק של החברה. "אם מישהו מזהה את הבחור, בבקשה העבירו לי כתובת שלו", כתב רזאק בפוסט בו פורסמה התמונה, "הוא נרדם במונית, אינו מתעורר ולנהג אין מושג לאן לקחת אותו. תודה".
רזאק טוען שלפני פרסום התמונה הוא התקשר לאמבולנס ולמשטרה. לאחר פרסום המקרה סיפר שמעולם לא נתקל בתרחיש כזה ב-23 השנים בהן הוא בעסקי המוניות: "הוא פשוט לא הגיב. הנהג ניער וטלטל אותו והבחור לא התעורר. ממש חששתי לחייו".
לאחר שהזמין אמבולנס, בדק רזאק כמה זמן ייקח לו להגיע. מכיוון שבמוקד לא יכלו לומר לו כמה זמן זה יקח ובשל החשש לחייו של הלם, רזאק פרסם את הפוסט. "יש שיחשבו שזו החלטה תמוהה אבל המטרה שלי לא הייתה לבייש את הבחור. זה היה מתוך דאגה. חשבתי שמישהו יזהה אותו ויעזור. ראיתי אנשים שיכורים בחיי, ליוויתי אותם עד לסף דלתם. זה היה פשוט משהו אחר לגמרי. הוא היה מעולף לחלוטין".
בסופו של דבר הצעיר התעורר וחזר לביתו בכוחות עצמו. הוא סיפר ששתה לאחר שחזר ממשחק כדורגל עם חברים. "הגזמתי בשתייה. אני לא זוכר שהייתי במונית בכלל", סיפר הלם. "התעוררתי ופשוט ברחתי. הגעתי הבייתה לבד באוטובוס והמשכתי לישון. כשהתעוררתי ראיתי שיש לי מיליון הודעות בעקבות הפוסט של חברת המוניות. זה היה מביך. אני אהיה בקשר עם חברת המוניות ואתנצל בפניהם".
"עלות הנסיעה היא בדרך כלל 12 ליש"ט אבל הוא חייב לנו לפחות 20 ליש"ט על הזמן שטיפלנו בו", סיפר מנהל התחנה. "אני ממש שמח שהוא בסדר".