שתף קטע נבחר

הוט: במקום לנתק, הקפיאו זמנית והמחיר קפץ‏

זוג פנסיונרים שעבר לחברת הלוויון יס, השתכנע על ידי נציגי הוט להקפיא את המנוי לחצי שנה ב-10 שקלים לחודש. בתום התקופה הם גילו כי המחיר קפץ ל-270 שקלים מבלי שקיבלו התראה על כך. בעקבות פניית ynet החליטה הוט לזכות את הזוג זיכוי מלא: "ההחלטה להקפיא את המנוי היתה מוטעית"

חברות התקשורת נוקטות לעתים באמצעים יצירתיים ביותר כדי לשמר לקוחות המבקשים להתנתק, וכשמדובר בלקוחות מבוגרים – המלאכה הרבה יותר קלה עבור החברות. לפני כחצי שני החליטו אריה וטובה לאונר, זוג פנסיונרים מחיפה, לעבור לשירותי הטלוויזיה בלוויון של יס. ככל הנראה, השניים הבינו בטעות שחברת הלוויין תטפל בניתוק שלהם מחברת הכבלים הוט, ותחילה לא יצרו קשר עם הוט.

 

לכתבות נוספות בערוץ הצרכנות

 

כחודשיים לאחר שכבר היו לקוחות בחברת הלוויון, התקשרו בני הזוג לנציגי חברת הוט, ואלה ביקשו לברר מדוע הם רוצים להתנתק. לאונר, בן 87, הסביר כי לא היה מרוצה מהשירות, אולם במהלך השיחה שכנעה אותו המוקדנית להסכים להצעה קצת תמוהה: להקפיא את המנוי לחצי שנה בעלות של עשרה שקלים לחודש, כדי לבדוק האם הוא מרוצה מהשירות של yes. עוד סוכם, כי בתום תקופת ההקפאה - אם הוא לא יבקש להתנתק משירותי הוט – הוא יחזור לשלם מחיר מנוי מלא. 

 

לאונר מספר, כי שאל את הנציגה האם הוא יעודכן על סיום תקופת ההקפאה, והיא אמרה שתישלח לו התראה במייל. כעבור חצי שנה של הקפאת מנוי בעשרים שקל לחודש ולא עשרה שקלים כפי שהובטח, קיבלו הזוג לאונר חשבונית מהוט על סך של 270 שקל - קרי, תשלום על חשבונית מלאה. לאונר החליט לשתף את נכדו, רואי, כדי שיעזור לו להתמודד מול הבירוקרטיה המסובכת.

 

רואי לאונר הנכד סיפר ל-ynet: "סבי התקשר וסיפר כי הוא קיבל חשבוניות מהוט - בהתחלה על סך של 20 שקלים ואחרי זה על סכום של 270 שקל לחודש ספטמבר. מה שמרגיז בכל הסיפור הזה, זה איך שחברה גדולה מתמרנת אנשים ומטעה את הלקוח שיקפיא את המנוי ולא יתנתק מהם.

 

"בנוסף הם טוענים שהם שולחים התראה כעבור חצי שנה במייל, אך לא היה להם בכלל מייל של סבי. הוא גם לא קיבל טלפון על כך שהסתיימה תקופת ההקפאה, אז מניין הוא אמור לדעת או לזכור שעברה התקופה".

 

מחברת הוט נמסר בתגובה: "על פי מדיניות החברה, אנו מבצעים ניתוק עם בקשת הלקוח ללא שיהוי. לצערנו ההצעה להקפיא את המנוי היתה מוטעית, אך לא נעשתה מתוך כוונה לפגוע, ואנו מתנצלים על כך, וכמובן שלא ידענו מראש כי מדובר באדם מבוגר. נציגי השירות שלנו יצרו קשר עם הלקוח על מנת לזכותו על הסכום המלא אותו חייבו".

 

המידע הראשוני לידיעה הגיע במייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים