שתף קטע נבחר
 

טירוף בלאק פריידי מתקרב: הכינו את אתרכם

יש לכם עסק? זה הזמן להיערך ליום הקניות הבינלאומי שיצוין בסוף החודש - השקיעו בקידום האתר שלכם ברשת, הקפידו על עיצוב פשוט, עקבו אחר סדר הפעולות של הלקוחות באתר שלכם והכינו אותם למבצעים החמים. מדריך

בארה"ב כבר דרוכים לקראת יום השופינג הבינלאומי הידוע בכינויו- 'הבלאק פריידי'. עוד בתחילת החודש, רשתות קטנות כגדולות, החלו לפרסם בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם הנחות של למעלה מ-50% על מוצריהם, קופונים והטבות לקראת היום הגדול שיחול ב-27 לחודש. וכך גם בישראל, החנויות הפיזיות והמקוונות מתכוננות במרץ לכבוש את לב הצרכנים ויוצאות בפרסומים ברחבי הרשת.

 

לכתבות נוספות בערוץ קריירה

 

כבר שנים ידוע כי 'הבלאק פריידי' אינו נחלתן רק של הרשתות הגדולות כגון אמאזון, וולמארט, אפל וכדומה, וגם אתרים או חנויות שאינם בעלי תקציבי ענק נכנסים למשחק. הבעיה מתחילה כשהם אינם ערוכים מספיק טוב למשחק ובכך לא מנצלים את הפוטנציאל של יום המכירות הגדול בשנה. אז כיצד תכינו את האתר שלכם לקראת ציון יום הקניות הבינלאומי?

 

השקעה מיוחדת ליום מיוחד - במהלך חודש נובמבר, צרכנים רבים יחפשו את המילה 'בלאק פריידי', 'סייבר מאנדיי', 'יום השופינג' או מילים דומות, כדי למצוא את החברות המציעות מבצעים והנחות. על מנת להיות חלק מהרשימה שתעלה בחיפוש, מומלץ להכין תקציב מוגדר מראש, ובסדר גודל גבוה מהרגיל, לקידום אתר הקניות שלכם בגוגל. כאמור, התחרות על מילות המפתח הללו גדלה משמעותית לקראת היום הזה, במיוחד כשמדובר בתחרות ברמה בינלאומית ולא רק מקומית.

 

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

הכירו את לקוחותיכם - זהו שלב חשוב והכרחי, ראשית משום שיום הקניות הבינלאומי מתקיים מדי שנה, שנית משום שהמטרה הנלווית היא גם למשוך לקוחות חוזרים להמשך הפעילות השנתית. לקראת אותו היום ובמהלכו, בדקו לעיתים תכופות, מה הכי משך את העין של המשתמשים עם כניסתם לאתר. עקבו טוב אחר סדר פעולותיהם - במידה והם יצאו מהאתר מבלי לרכוש מוצר, בדקו באיזה עמוד יצאו, על מה לחצו קודם, באיזה מקום התעכבו ונסו לנבא את הסיבה לכך. תובנות אלו יעזרו לכם לנתח כמה האתר נגיש, קל, מה עובד ומה פחות, וחשוב מכך, כיצד לשפר אותו.

 

פשטות, פשטות ועוד פעם פשטות - ביום בו יציפו את האתרים ברחבי העולם מיליוני קונים פוטנציאלים, חשוב לשים דגש על תכנונו ועיצובו. ראשית הבליטו את המוצרים הנמכרים ביותר. דאגו לתמונות באיכות גבוהה, הגדלתן והנגשתן ללקוח. תהליך קנייה טוב ונכון לא אמור לקחת יותר מ-2 דקות מרגע בחירת המוצר. כך תבטיחו את מימוש הקנייה הפוטנציאלי של כל לקוח, וחשוב מזה, תמנעו בלבול מיותר שיגרום למשתמש לצאת מאתרכם ולחפש את ההנחות במקום אחר.

 

הכינו את הלקוחות למבצעים החמים - 'טיזרים' הם כלי ידוע וישן בעולם המכירות. דיוור לגולשים אשר מתריע על כלל המבצעים הקרבים, יגדיל את התנועה באתר ובכך את המכירות. שימו לב שאתם משקיעים בקריאייטיב חכם ויצירתי מאחר והתחרות היא עצומה ומטרתכם להתבלט בין ההמון.

 

באשר לצרכנים, בחודש זה ההיצע הוא עצום והשאלה המתבקשת היא כיצד תדעו מאיזה אתר הכי כדאי לרכוש? יש מספק אפליקציות אשר מתריעות בזמן אמת על מבצעים והנחות במהלך חודש נובמבר, כאשר המומלצת ביותר היא THE BLACK FRIDAY APP. אפליקציה פשוטה, אינטואיטיבית ועם הנחות שמזכירות כמה כיף לנו שאנחנו בזמן הזה שבשנה.

 

הכותב הוא מנכ"ל חברת מובאו לפיתוח ומיתוג אפליקציות ואתרים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים