צפייה ישירה: נטפליקס עקפה את יוטיוב
נטפליקס, המפיקה תוכן מקורי בניסיון להשתלט על תחום הווידאו סטרימינג, עקפה את יוטיוב. על-פי סקר חדש 51% מהאמריקנים משתמשים בשירות
51% מהאמריקנים הגולשים באינטרנט אומרים כי בשנה האחרונה הם ראו תוכניות באמצעות סטרימינג (צפייה ישירה) מנטפליקס, כך על פי סקר שערכו RBC Capital Markets וצוטט על ידי המגזין Quartz. זהו המספר הגבוה ביותר לענקית הוידאו, מה שהציב אותה מעל יוטיוב בקטגוריה הזו.
לפי RBC נטפליקס מובילה בתחום הווידאו והיא לא עקפה רק את יוטיוב, אלא גם את אמאזון, הולו (Hulu) ואת HBO Go.
אחד ההימורים הכבדים של נטפליקס היה על תוכן מקורי בניסיון להשתלט על תחום הווידאו סטרימינג, ונראה כי ההימור השתלם. מחקר מציע כי נטפליקס אף מתעלה על רשתות אחרות ביצירת תוכן איכותי. אחת הסדרות המפורסמות של נטפליקס היא "בית הקלפים" (House of Cards), בכיכובו של קווין ספייסי.
נטפליקס החלה את דרכה כשירות מבוסס דפדפן שדרש מהמשתמשים בו לחבר פיזית את המחשב לטלוויזיה בסלון כדי לצפות בתכנים. היום החברה מציעה דרכים נוחות מאלה לצפות בתכנים על המסך הגדול שבבית.
עם זאת, בכמה מהאופציות חלק מהפיצ'רים מוגבלים, כמו תמיכה ברזולוציית 720p בלבד או ללא HD כלל, אודיו סטריאופוני בלבד במקום דולבי 5.1 או תמיכה מוגבלת בהצגת כתוביות. על-פי הנתונים לחברה כ-43 מיליון מנויים בארצות-הברית ו-26 מיליון במדינות אחרות ברחבי העולם.
ב"כלכליסט" פורסם בחודש ספטמבר כי נטפליקס תיכנס לישראל במהלך השנה הבאה. ב"כלכליסט" נחשף כי החברה ערכה סקר אינטרנטי בקרב משקי בית ישראליים בנוגע להרגלי הצפייה והמחיר שיהיו מוכנים לשלם עבור השירות. המחיר שבדקה נטפליקס היה 30–40 שקל בחודש - פער עצום לעומת מחירי המינויים של חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית המקומיות.