פריון רוכשת את חברת הפרסום האמריקנית Undertone ב-180 מיליון דולר
חברת הפצת התוכנות פריון (Perion) הממוקמת בחולון הודיעה אחר הצהריים שהיא רוכשת את סוכנות הפרסום הדיגיטלי מניו יורק תמורת 180 מיליון דולר
לא רק אקזיטים: חברת פריון נטוורק (NASDAQ: PERI) הישראלית רכשה את חברת הפרסום הדיגיטלי האמריקנית Undertone תמורת שווי חברה של 180 מיליון דולר. פריון מתמקצעת בפתרונות חכמים שמאפשרים למפתחי אפליקציות להפיק רווחים מהאפליקציות או מהתוכן שלהן ולהרחיב את חשיפתן לקהלים רחבים יותר.
כתבות נוספות בערוץ הכלכלה
חברת Undertone יושבת בניו יורק, וההתמחות שלה היא בפרסום שמתמקד במדיה הדיגיטלית - מובייל, טאבלטים ודסקטופ - ובפיתוח פורמטים ייחודיים עבור מותגים מובילים בעולם בהם קוקה קולה, נסטלה ועוד.
מדובר בחיזוק משמעותי ואסטרטגי למעמדה הבינלאומי של פריון, שתחום התמחותה העיקרי הוא סיפוק פתרונות למפרסמים ולאתרים. לחברה המאוחדת יהיו 660 עובדים בשמונה מדינות.
מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום, הצהיר לאחר ההודעה על הרכישה כי יחד עם Undertone "אנחנו מבססים עצמנו כחברה המובילה בעולם בפתרונות פרסום High Quality למותגים ולמפרסמים".
הכותבת היא אורחת חברת פריון
צילום: Shutterstock
מומלצים