שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו M2 בישראל: החל מ-515 אלף שקל

גרסת העל של ב.מ.וו סדרה 2 תעלה בישראל 515 אלף שקל לגרסה ידנית ו-535 אלף לרובוטית כפולת מצמד, כך נמסר מחברת דלק מוטורס חודשים ארוכים לפני תחילת השיווק

באופן חריג, יבואנית ב.מ.וו פרסמה מחירים לדגם חדש חודשים ארוכים לפני תחילת השיווק, ותאפשר הזמנה מוקדמת של הדגם. דלק מוטורס הודיעה כי ה-M2 החדשה, גרסת העל של הסדרה 2 שתגיע לישראל בקיץ 2016, תעלה בישראל החל מ-515 אלף שקל לגרסה הידנית, והחל מ-535 אלף לגרסת התיבה הרובוטית כפולת המצמד.

 

 

המכונית החדשה תמוצב מעל ה-M235i הספורטיבית (סדרת ה-M Performance של ב.מ.וו), ומחליפה את ה-1 קופה M שהוצעה לזמן קצר בדור הקודם של הסדרה 1, טרם דגמי הקופה הופרדו והפכו לסדרה 2.

  

 

ה-M2 מציעה מרכב רחב משמעותית מ-2 רגילה - 185 ס"מ, תוספת של שמונה ס"מ מאחור ו-5.5 מלפנים. ממד האורך צמח בארבעה ס"מ ל-447, הגובה התכווץ בכס"מ ל-141 ובסיס הגלגלים נותר ללא שינוי - 269 ס"מ. לדגם החדש חישוקי "19 עם צמיגי 245/35 מלפנים ו-265/35 מאחור.


 

מתחת למכסה המנוע סדנת M בחרה ביחידת הכוח של ה-M235i, עם נפח של 3.0 ליטר, שישה צילינדרים וצמד מגדשי טורבו. המנוע המשודרג מפיק 370 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-47.4 קג"מ ב-1,400 סל"ד, לעומת 326 כ"ס ב-5,800 סל"ד ו-45.9 קג"מ ב-1,300 סל"ד ב-M235i.

 

 

כל זה מספיק כדי להאיץ את ה-M2 מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות בסיוע תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד, או 4.5 שניות עם תיבת שישה הילוכים ידנית (4.8 ב-M235i אוטומטית). המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש, או 270 קמ"ש עם ערכת "M Driver’s Package" (חבילת הנהג של M).


 

ל-M2 דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית, בלמים ובולמים משודרגים ושינויים נוספים לטובת התנהגות כביש משופרת. ב.מ.וו מצהירה על שעות פיתוח ממושכות בנורבורגרינג, וכי ה-M2 מתאימה גם לשימוש מסלול חובבני - פרט מידע מעניין אך כמובן לחלוטין לא רלוונטי לרוכשים בישראל, למרבה הצער.


 

דלק מוטורס תציע את הדגם בישראל עם מערכת בלימת חירום אוטונומית, ריפודי עור (שחור עם תפרים כחולים), מערכת מולטימדיה עם מסך "8.8, זכרון פנימי של 20 ג'יגה בייט וכונן DVD, מערכת ניווט מקורית וחלון גג. מפרט האבזור המלא עדיין לא פורסם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים