צפו: כך מוכרים את ישראל לתייר הרוסי
קמפיין חדש ברוסיה: בואו לישראל ל-4 לילות ב-350$. בעקבות המשבר הכלכלי והקריסה של התיירות הרוסית למצרים וטורקיה. משרד התיירות "השתלט" על מוסקבה. צפו בתשדיר ובשלטים
קמפיין חדש קורא לרוסים לנפוש בישראל. במרכז הקמפיין החדש של משרד התיירות הישראלי נמצאות חבילות נופש בארץ הכוללות טיסה ו-4-3 לילות במלון עם ארוחת בוקר במחיר שמתחיל ב-350$ לאדם. הקמפיין שעלותו כשמונה מיליון שקלים מתיימר להביא לישראל חלק מהתיירות הרוסית שנעלמה ממצרים לאחר התרסקות המטוס הרוסי ובטורקיה לנוכח היחסים העכורים בין המדינות. צפו בסרטון שהופק לקהל הרוסי:
לדברי שר התיירות יריב לוין, המשרד פועל לתת מענה לסיטונאי התיירות והתעופה הרוסים, שכעת מסיטים את התיירות ממצרים ומטורקיה, ולהפוך את ישראל ליעד כדאי ומושך עבור הקהל הרוסי. בין היתר פועל צוות השיווק של המשרד על התאמת ההיצע הישראלי לפלח התיירות הרוסית, שעד כה נפש במדינות אחרות במזרח התיכון.
ולמרות זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתיירים הרוסים היו רגילים לנפוש עד עתה בקלאבים בסגנון "הכל כלול", ובמחירים זולים. בעניין זה מסביר מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שביקר לאחרונה ברוסיה: "בניגוד לאתרי הנופש שם, שאליהם מגיעים תיירים ואינם יוצאים מבית המלון, בישראל הם ייצאו לטיולים ויוכלו להיחשף למסעדות מעולות ובילויים רבים בהם הם יקבלו הטבות במסגרת חבילת הנופש שירכשו".
בהתאם לכך, גורמי תיירות בירושלים בתל אביב ובים המלח הכינו לא מכבר חבילת הטבות לתיירים הרוסים שיבחרו ללון באזור. החבילה כוללת סיורים חינם וכן הטבות בכניסות לאתרים ובמסעדות. משרד התיירות פועל גם בשיתוף המלונות באילת לביצוע התאמות לצרכי התייר הרוסי, ובכללן מעבר לשיטת אירוח "הכל כלול" הנהוגה עד היום במעטים ממלונות העיר.