הכתבים שמביאים החדשות עד לבית - פיזית
העיתון האמריקני המפורסם "בוסטון גלוב" החליף חברת הפצה ונתקל בבעיות קשות באספקת העיתון למנוייו. הפתרון: גיוס העיתונאים והכתבים לחלוקת העיתון. "אנחנו קמים בארבע בבוקר ועושים מה שחברה לא יכולה לעשות"
יביאו את החדשות לבתי הקוראים - תרתי משמע: יותר ממאה עורכים וכתבים ב"בוסטון גלוב" יחלקו היום (יום א') את העיתון בשל בעיות בהפצת העיתון.
עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ
רשת החדשות האמריקנית CBS דיווחה שמאט ויזר, הכתב הפוליטי וכתב העיתון בבית הלבן, צייץ בטוויטר ש"אחרי בעיות גדולות עם המפיץ החדש, עשרות כתבי ועורכי 'בוסטון גלובס' מתוסכלים מתנדבים בהפצת עיתון יום ראשון".
עיתונאית אחרת בעיתון, פארה סטוקמאן, כתבה ברשת החברתית: "כן, זה הגיע לזה. עיתונאי 'בוסטון גלוב' קמים בארבע בבוקר כדי לעשות מה שחברה כנראה לא יכולה לעשות".
"נביא את העיתונים לבית הקוראים"
מריה קריימר, כתבת בעיתון, סיפרה אתמול לערוץ הטלוויזיה WBZ-TV: "בסביבות חצות, רבים מאיתנו הולכים להתייצב בניוטון וקפה בידיהם. ניקח כמה עיתונים שנוכל במכונית שלנו ונסיע אותם לבתיהם של הקוראים ונניח אותם בפתח הדלת". לדבריה, "זה משהו שהכתבים התנדבו לעשות. איש לא ביקש לעשות את זה. רצינו לעשות את זה".
אוואן אלן, עובדת בעיתון, צייצה אתמול: "צריכה להתחיל לחמם את היד הזורקת שלי כהכנה לכל עיתוני 'בוסטון גלוב' של יום ראשון שאשליך הלילה".
רונלד טרהאן, מנוי של "בוסטון גלוב", צייץ בטוויטר שבמשך שישה ימים רצופים הוא לא קיבל את העיתון אליו הביתה. "ביקשתי החזר ואני לא אחדש את המנוי שלי", הוא כתב.
"כפי שרבים מכם יודעים, השבוע אנחנו עוברים לבית הפצות חדש, דבר שגורם לשיבוש בשירות ההפצה שלנו", נמסר בהודעת העיתון. "הוספנו צוות נוסף למרכז השירות שלנו ואנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לשפר את ההיענות שלנו. אם אתם חווים בעיות עם משלוח העיתון, אנא בקרו את אתר שירות הלקוחות שלנו".