שתף קטע נבחר

 

גולשים זועמים על אישה שפרסמה פוסט נגד מסעדה

לקוחה לא מרוצה במסעדה באינדיאנה כתבה על האופן שבו לדבריה התייחסו אליה המלצרים ועל כך שנאלצה לראות "נרקומן" מת במסעדה. בעל המסעדה הגיב: זו סועדת שלקתה בהתקף לב, המלצרים היו נסערים. הפוסטים הפכו לוויראלים ברשת

"המנהל אמרו לנו שאדם גוסס יותר חשוב מאיתנו": ביקורת שלילית במיוחד של לקוחה לא מרוצה במסעדה באינדיאנה הפכה לוויראלית, אבל לא בדרך שהיא כנראה ייחלה לה. הלקוחה הלא מסופקת, הולי ג'ונס, פרסמה תגובות קשות בעמוד הפייסבוק של המסעדה שבה כה לא נהנתה באינדיאנפוליס והתלוננה על אודות החוויה שלה בה בליל השנה החדשה.

 

בפוסט כתבה ג'ונס שהיא לעולם לא תחזור למקום "לאחר האופן שבו התייחסו אלינו כשהוצאנו יותר מ-700 דולר, ולאחר שהארוחה שלנו נהרסה לגמרי כשראינו אדם מת ממנת יתר מובל אל מחוץ למסעדה". כמו כן התלוננה ג'ונס שלצוות העובדים לא היה אכפת מהחשבון השגוי שלה והתייחסה ל"אדם שמת" בתור "נרקומן".

 

הפוסט. הגולשים זועמים (צילום מסך)
הפוסט. הגולשים זועמים(צילום מסך)

 

אחד מבעלי המסעדה, כריס בורטון, השיב לדבריה של ג'ונס הזועמת ואמר כי ה"נרקומן" לכאורה למעשה היה אישה שלקתה בהתקף לב. הוא גם הגן על צוות העובדים שלו, והסביר שהם היו נסערים רגשית מכך שמישהי כמעט מתה לידם.

 

בורטון שיתף ברשת את הפוסט שלו - והוא הפך בזמן קצר לוויראלי. ועכשיו ג'ונס חוטפת לא מעט מהגולשים בעקבות הדברים שהיא כתבה מלכתחילה.

 

בינתיים אף התחילו קמפיין בעמוד הפייסבוק של המסעדה שמבקש לגייס כסף עבור האישה

 שלקתה בהתקף לב כדי לממן את הוצאותיה הרפואיות. הקמפיין כבר הספיק לגייס יותר מ-9,000 דולר. האישה, בת 57, עדיין נמצאת בטיפול נמרץ בבית החולים.

 

"פשוט תהיו נחמדים", כתב בורטון לגולשים בפייסבוק. "אנשים בתעשיית השירות הם אנשים. אנחנו כולנו אנשים אנושיים שצריכים להסתדר אחד עם השני. הכול יסתדר הרבה יותר טוב אם פשוט נהיה נחמדים ומנומסים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים