לקסוס חשפה מכונית קופה יוקרתית בשם LC
יצרנית מכוניות היוקרה חשפה מתחרה למרצדס S-קלאס קופה, עם מנוע V8, הנעה אחורית ועיצוב מוחצן. עדיין לא ידוע אם תגיע גם לישראל
לקסוס חשפה את ה-LC 500, מכונית קופה יוקרתית חדשה עם ארבעה מושבים, עיצוב מוחצן והנעה אחורית. המכונית, שעושה שימוש בפלטפורמה חדשה שתשמש בעתיד גם את ה-LS (שקדימון שלה נחשף בטוקיו אשתקד), צפויה להיות אחת המכוניות היקרות בתולדות לקסוס. היא שמה על הכוונת את מרצדס S-קלאס קופה, מחליפת ה-CL ששיווקה החל בישראל לפני חודשים ספורים, ומחירה עומד על החל מ-1.415 מיליון שקל. בהתאם, במידה וה-LC תגיע לישראל מחירה צפוי להיות גבוה ממיליון שקל, אך לפי שעה עדיין אין תוכניות סופיות בנושא.
ה-LC מצוידת במנוע 5.0 ליטר בנזין עם שמונה צילינדרים (V8) שממוקם מלפנים ומניע את הגלגלים האחוריים. יחידת הכוח - שבאופן חריג למקובל כיום אינה מצוידת במגדש טורבו - מפיקה 467 כ"ס ב-7,100 סל"ד ו-54 קג"מ ב-4,800 סל"ד. הכוח עובר לגלגלים בסיוע תיבת 10 הילוכים אוטומטית ראשונה שפיתחה לקסוס, ושלטענת היצרנית קלה יותר מחלק מתיבות השמונה הילוכים הקיימות, ותציע העברות הילוכים מהירות כמו תיבות רובוטיות כפולות מצמד.
מכונית הקופה הגדולה תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב"פחות מ-4.5 שניות", כך לקסוס, שעדיין לא מפרסמת נתוני ביצועים ותצרוכת דלק רשמיים. למכונית הקופה אורך של 476 ס"מ, רוחב של 192 ס"מ, גובה של 134.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 287 ס"מ. נתון משקל עצמי לא פורסם, אך היפנים מבטיחים חלוקת משקל כמעט מושלמת של 52% מלפנים ו-48% מאחור. את ה-LC ניתן יהיה להזמין עם גג זכוכית או סיבי פחמן.
מסיבת העיתונאים של לקסוס בדטרויט, בה הוצגה ה-LC 500 לצד דגם התצוגה LF-FC (ה-LS הבאה):
עיצובה שואב השראה ברורה מאחד מדגמי התצוגה המרהיבים ביותר של השנים האחרונות, לקסוס LF-LC משנת 2012. דגם זה נחשב לאחד מאבות שפת העיצוב המודרנית של היצרנית והשפיע מאוד על עיצוב דגמיה המודרניים - דוגמת ה-RC ,IS ו-GS.
ה-LC תשווק בארה"ב החל במחצית השנייה של 2016. מחירה לא פורסם. מחברת לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, נמסר בתגובה לפניית ynet כי שיווק הדגם החדש "נמצא בבחינה".
מכונית התצוגה LF-LC מתערוכת דטרויט 2012: