שתף קטע נבחר
 

"התורים וזמן הטיפול בביטוח לאומי יתקצרו"

מנכ"ל הביטוח הלאומי מבטיח כי השירות החדש של העברת מסמכים דרך אתר האינטרנט יחולל מהפכה. "נגדיל את מיצוי הזכויות של האזרחים". צפו

"זאת אחת המהפכות הגדולות בשירות הציבורי ובביטוח הלאומי". כך אמר מנכ"ל הביטוח הלאומי, פרופ' שלמה מור יוסף, בראיון באולפן ynet בעקבות השירות החדש שמאפשר שליחת מסמכים במייל במקום להגיע לסניפים. מור יוסף הוסיף כי "ברגע שאתה מרחיב את הערוצים שבהם ניתן לפנות, התורים יצטמצמו וזמן הטיפול יתקצר". צפו בראיון

 

צילום : ניצן דרור יוגב אטיאס

צילום : ניצן דרור יוגב אטיאס

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

בתשובה לשאלה מדוע רק עכשיו השיק הביטוח הלאומי את השירות, אמר מור יוסף: "עכשיו הגיע הזמן כי הטכנולוגיה הבשילה והיה חיבור בין הטכנולוגיה לבין המשפטולוגיה לבין היכולת לתת את השירות, הכל התחבר לנקודת הזמן הזו. בסופו של דבר אנו עומדים במצב יוצא דופן. אתה נכנס לאתר ויכול לשלוח כל מסמך לכל מחלה או כל גמלה שאתה אמור לקבל וזה יגיע לשולחן המחלקה בסניף הספציפי שבו אתה מטופל. זה שינוי דרמטי".

 

"עד היום המסמכים האלה היו מגיעים בצורה פיסית והיו צריכים לסרוק אותם ולהכניס אותם למערכת. עכשיו זה יגיע ישירות לשולחן העבודה של הפקידים. זה יקצר את זמן הטיפול ויגדיל את מיצוי הזכויות של האזרחים. כשאתה מכניס טכנולוגיה, יש דורות שמשתמשים בה ויש דורות שזה עבר אותם. הדורות החדשים מעדיפים את זה על פני כל דבר אחר".

  

ומה בנוגע למבוגרים שלא מורגלים להשתמש בטכנולוגיה? מור יוסף הסביר: "אנחנו יוצאים בקמפיין הסברה החל משבוע הבא שהשירות הזה קיים ונשתדל שכולם יוכלו להשתמש בזה. כל הערוצים האחרים יישארו פתוחים. אנחנו מפעילים את השירות כבר כמה שבועות בצורה שקטה, ראינו שזה עובד ולכן החלטנו גם לפרסם לציבור. מקווה שבחודש הקרוב נראה את השינוי בשטח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים