אפליקציה חדשה להזמנת מוניות
אפליקציית הזמנת המוניות החדשה Rider תתחרה על קהל הנוסעים, שיוכלו לבחור את צורת התשלום ויקבלו החזרי תשלום על השימוש בה. האם היא עדיפה?
שחקן חדש בתחום שירות המוניות בישראל: אפליקציית מוניות חדשה תתחרה בגט-טקסי על קהל הנוסעים.
אפליקציית Rider מאפשרת לנוסע לבחור את צורת התשלום הנוחה לו - במזומן, באשראי, תשלום באפליקציה או תשלום באמצעות כרטיס אשראי במונית. המשלמים באמצעות האפליקציה יקבלו החזר של 10 שקלים, שיוחזר לחשבון הבנק שלהם או שיוכלו לצבור את סכום ההחזר. עם זאת, על כל הזמנת מונית באפליקציה או בטלפון תשלמו 5.20 בנוסף לדמי הנסיעה. בתשלום במזומן לא תינתן ההטבה.
חברת ריידר היא חברה בריטית. האפליקציה החדשה שלה תושק לראשונה בישראל באמצעות חברת מוניטקס כזכיינית. מוניטקס היא חברה ותיקה בתחום הציוד והתוכנה למוניות, ומי שהמציאה את המונה הדיגיטלי שנמצא היום במוניות.
את הקמפיין יוביל השורד לירון אורפלי ("טילטיל"), שבעצמו עובד כנהג מונית. האפליקציה מאפשרת לנוסע להזמין מונית באופן פשוט ונוח וליהנות מזמינות ומהירות. לצד החידושים הטכנולוגים שהמערכת מציגה היא אף מאפשרת לחייג מתוך האפליקציה לתחנת מוניות.
ענבל כהן, מנכ"לית Rider בישראל: "אנו גאים להשיק בישראל את אפליקציית Rider המתקדמת ומביאים איתנו בשורה חשובה הן לציבור הנוסעים והן לנהגים. בחרנו להשיק את האפליקציה לראשונה בישראל מתוך ההבנה שיש מקום לגוף חזק נוסף לצד חברת גט טקסי, ובעזרת שילוב הכוחות של תחנות המוניות נוכל לספק תחרות ראויה שתיטיב עם הנוסעים. בעתיד מתעתדת החברה להרחיב את פעילותה בשווקים בינלאומיים נוספים".
יהודה בר אור, יו"ר איגוד נהגי המוניות: "נהגי התחנות מרימים היום את ראשם ומאמצים את אפליקציית Rider לטובתם ולטובת הנוסע. שיתוף הפעולה בין כלל התחנות הוא כוח עצום שיפעל לטובת הנוסע ויספק לו מוניות באופן מהיר ובכל רגע נתון. אני מברך את חברת Rider ומאחל לכולנו בהצלחה".