הילטון לואו-קוסט: תשיק מותג לצעירים
רשת המלונות תשיק יותר מ-100 מלונות בארצות הברית תחת השם "Tru". על פי העיצוב הפשוט והצבעוני והטכנולוגיות החדשניות, הכוונה היא לפנות לבני 20-30. צפו בהדמיות החדרים והחללים הציבוריים הצבעוניים. וגם אצלנו: רשת "דן" בדרך למלון לצעירים
רשת המלונות "הילטון" הודיעה היום (ב') כי תשיק מותג מלונות מוזל המיועד לצעירים. 102 מלונות הרשת החדשה "Tru" יגיחו לעולם לקראת סוף השנה הנוכחית. 30 נוספים צפויים להצטרף לרשת בהמשך. בכל מלון מתוכננים 98 חדרים בגדלים של בין כ-21 לכ-25 מ"ר. מחירי החדרים המדויקים בכל אחד ממלונות הרשת עדיין לא פורסמו אך אלה יהיו בין 90 ל-100 דולר ללילה.
קהל היעד המרכזי אליו פונה הרשת החדשה, זאת ניתן לראות על פי העיצוב, הוא לקוחות בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. סממן נוסף לכיוון אליו הרשת מעוניינת לקחת את המלונות החדשים הם טכנולוגיה מתקדמת שתופעל במלונות, וכך בין היתר יתבצע הצ'ק אין דרך הסמארטפון. ארבעה חללים ציבוריים במלונות יחולקו לשטחי עבודה, פנאי (שם בין היתר ימוקם חדר כושר מינימליסטי), משחקים ומזון.
המיטות בחדרים יהיו זוגיות או שתי מיטות יחיד. כל חדר יצוייד במסך טלוויזיה גדול, אך לא בארונות או שולחנות שימושיים. בחדרי האמבטיה לא יהיו אמבטיות אלא מקלחות. ב"הילטון" אמרו היום: "נוודא שהאורחים ייהנו מחוויה פשוטה ויעילה". עוד הוסיפו כי הביקוש מצד צעירים גדול, ולרשת אין מענה כיום לקהל זה. "יש פה הזדמנות לבנות מוצר חדש, ואם הדבר ייעשה כמו שצריך נענה לביקוש". יחד עם רשת "Tru" החדשה, תאחוז "הילטון" בסך הכל ב-13 מותגי מלונאות.
וגם אצלנו: רשת מלונות "דן" הודיעה כי תקים מלון חדש בלב תל אביב, במטרה לפנות לקהל הצעיר. החברה חכרה את בניין חברת עמידר בשדרות שאול המלך 39 בעיר. בהסבת המבנה למלון תשקיע החברה 40 מיליון שקל.