שתף קטע נבחר

ביי אורנג': פרטנר משיקה את המותג החדש

החברה נפרדה מאורנג' ומהכתום ועוברת לטורקיז-לבן. היא תשיק חיבור אינטרנט חדש אבל לא ידוע מתי תשווק את מוצר הטלוויזיה שלה. חיים סבן בעל השליטה בחברה: "פרטנר תהיה חברת תקשורת בינלאומית". העובדים מאיימים בסכסוך עבודה: "פרטנר היא עובדים מסורים לא פחות ממותג"

חברת פרטנר נפרדה היום (ג') מהמותג הבינלאומי אורנג' והשיקה מותג חדש, זהה לשם החברה - פרטנר. צבעי המותג החדש, שכבר הודלף לפני מספר שבועות, הם תכלת טורקיז ולבן, כמעט כמו צבעי הדגל, אבל הלוגו נכתב: Partner, כלומר - לא בעברית.

 

גירושים בהסכמה: פרטנר תוכל להיפרד מאורנג'

פרטנר מפסיקה את השימוש במותג אורנג'

 

ועד העובדים של פרטנר החליט לשמור על שקט תעשייתי היום, אולם בהמשך השבוע ההסתדרות צפויה להכריז סכסוך עבודה בפרטנר עקב הגעת המו"מ עם ההנהלה לשרטון.

 

בעל השליטה בפרטנר, יו"ר קבוצת סבן חיים סבן, אמר ל-ynet: "המותג החדש מסמל את הפיכתה של פרטנר מחברת סלולר, לחברת תקשורת בינלאומית. אנחנו כאן לטווח ארוך מאוד ונעמוד ב-100% מאחורי החברה", דברי סבן נאמרו על רקע הערכות שבכוונתו למכור את החברה. 

צילום: עופר עמרם

צילום: עופר עמרם

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

 

פרטנר כבר מחזיקה בחברת האינטרנט 012 סמייל ובכוונתה להשיק שירותי טלוויזיה, מהלך שמתמהמה כמה שנים. החברה כעת מגדירה עצמה כחברת פתרונות תקשורת ואף הודיעה כי השיקה חיבור חדש לאינטרנט מהיר לשימוש ביתי - תחת השם Partner Home. מדובר בחיבור חשמלי ללא התקנת טכנאי, בקצב העלאה המהיר פי 10 מהקיים כיום בחברה. עם זאת, החברה לא ציינה מהי מהירות האינטרנט של החיבור החדש, כמה תעלה הקופסא, ומה מידת הקרינה שלה.

 

Partner Home מבוסס רשת הדור הרביעי (LTE). הוא מאפשר גלישה מהירה בכל מקום בו יש פריסה של הדור הרביעי, ללא צורך בחיבור פיסי לתשתית אינטרנט או בהתקנה, באמצעות חבילת גלישה בנפח של 60GB.

חיים סבן באירוע ההשקה (צילום: עופר עמרם) (צילום: עופר עמרם)
חיים סבן באירוע ההשקה(צילום: עופר עמרם)
 

עוד הודיעה החברה הודיעה על הטבה מיוחדת להורים של תינוקות שנולדו היום (16.2.16). פרטנר תעניק במתנה להורים אלו חבילת תקשורת כוללת, סלולרית וביתית, לשלוש שנים, הכוללת תכנית סלולר Unlimited לשיחות והודעות SMS, גלישה סלולרית בנפח 25GB, ו-1,000 דקות לשיחות ליעדים בחו"ל (לטלפונים נייחים ב-42 יעדים בעולם, ובארה"ב וקנדה לשיחות גם לניידים). בנוסף, תוענק להם חבילת אינטרנט ביתי הכוללת ספק + תשתית במהירות של עד 100Mb.

 

החברה נתנה כהטבה ללקוחותיה 2 ג'יגה חינם לרגל השינוי המיתוגי. יחד עם זאת, אין הורדת מחירים והמחירים גבוהים לעומת המחירים בשוק הסלולר.

 

המיתוג החדש הושק באירוע גרנדיוזי בביתן 2 בגני התערוכה, בהשתתפות ידוענים כעברי לידר ובכירים כאדם צ'יידנוף יו"ר קבוצת פרטנר, יובל קינן משנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, סמנכ"לית השיווק עטרה ליטווק שחם ושלמה פילבר מנכ"ל משרד התקשורת. החברה תערוך גם הערב אירוע לעובדים.

 

"צלחנו סערה מאוד גדולה"

ההחלטה על ההיפרדות מהמותג אורנג' נפלה בעקבות סערה שקמה אחרי דברים שאמר מנכ"ל אורנג' העולמית בביקור במצרים. למרות התנצלותו - שתי החברות החליטו להיפרד. חברת אורנג' מעוניינת להישאר רק במדינות בהן היא גם המפעיל הסלולרי (בישראל אורנג' היתה רק המותג) פרטנר הרגישה שהמותג אורנג' ספג פגיעה אנושה בישראל, אם כי לא נצפתה בריחה מאסיבית של לקוחות בעקבות האירוע.

 

סערת אורנג' - האמירה וההתנצלות:

אורנג' העולמית בעד חרם: רוצים לצאת מישראל

אורנג' הודיעה: מפסיקים לפעול בישראל

מנכ"ל אורנג': אנחנו בישראל ונישאר בה

פרטנר במתקפה חריפה נגד מנכ"ל אורנג'

מנכ"ל אורנג' העולמית: "אני אוהב את ישראל

 

איציק בנבנישתי מנכ"ל קבוצת פרטנר, אמר: "לפני 8 חודשים צלחנו סערה מאוד גדולה, שלא רבות החברות שעברו כמוה, אותה צלחנו בזכות הלקוחות. איתה צצה השאלה המיתוגית: כן אורנג' לא אורנג?'.

 

"שוק התקשורת הישראלי עובר תהפוכות מאוד גדולות. בחנו איפה אנחנו עומדים. בתהליך האסטרטגי שעשינו בחודשים האחרונים - חברנו לחברה בינלאומית מטה דיזיין. יחד איתה החלטנו לקחת את הנכסים של פרטנר ולהפוך מחברת סלולר לחברת תקשורת כוללת.

 

"נפנה ללקוח הפרטי, על כל מגוון המכשירים והדרך שבה הוא צורך תקשורת. נספק גם פתרונות לעסקים ופתרונות מתקדמים מבוססי מחשוב ענן. אנו הופכים להיות חברה דיגיטלית שתנגיש את העושר ואת מגוון הפתרונות לצרכן בישראל. הבנה מאוד מעמיקה לצרכן החדש אנחנו צריכים כל יום מחדש להיות ראויים לאמון שהלקוח נותן בנו".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר (צילום: עופר עמרם) (צילום: עופר עמרם)
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר(צילום: עופר עמרם)

 

האם תשווקו שירותי טלוויזיה?

"בהחלט כן. אנחנו נהיה שם. לפני חודש וחצי ניסינו לרכוש את זכויות ליגת העל בכדורגל. לא הצלחנו, אבל הנסיון הזה מלמד על הכוונה שלנו: לבחור את התוכן שהרכיב שלו אטרקטיבי. לבוא עם תוכן ממוחזר ולא אטרקטיבי ולארוז אותו (רומז לסלקום TV - מ.ק) לא נראה לנו כפתרון טוב לשוק הישראלי. כרגע אנחנו בוחנים אלו מרכיבי תוכן נוספים ניתן לרכוש. צריך שניתן יהיה להעביר על גבי האינטרנט את שידורי החינם. זה דורש שינוי רגולטורי".

 

מתי תיכנסו לתחום הטלוויזיה, האם אחרי חקיקה בנושא?

"מתי שנכון לעשות את זה. אם היינו זוכים בליגת העל כבר היינו נכנסים לטלוויזיה. צריכת תוכן היא מאוד מאוד חשובה לנו ואנחנו בצומת דרכים מבחינה זו".

 

אתם מתכוונים להפוך את את 012 מובייל או סמייל לפרטנר?

"בשלב זה, אנחנו שומרים על המותג בסלולר, אך אנו יכולים להחליט לוותר עליו בכל רגע נתון. בתחום הקווי בינתיים אנחנו שומרים על 012 סמייל, אך המותג פרטנר ישתלט לאט לאט".

 

כמה השקעתם במיתוג החדש?

"הסיפור של מיתוג חברה לא מסתכם בכמה עלו לנו שלטי החוצות. זה סיפור מאוד מסובך במיוחד במותג פרטנר שהיה אחד מהמושקעים בישראל".

 

העובדים דורשים הסכם קיבוצי  

מוועד העובדים של פרטנר נמסר: "לאחר יותר משנה בה אנו מנהלים מו"מ עם הנהלת חברת פרטנר תוך הפגנת אחריות, איפוק ואורך רוח הגנו לצערנו למבוי סתום. הצעתה של הנהלת החברה אינה עומדת בקנה אחד עם הסטנדרט הקיים בשוק התקשורת וזאת בלשון המעטה. העובדים רואים בפרטנר את ביתם והצלחתה החברה תמיד עמדה לנגד עיניהם. לא נוכל הצעה שאינה מכבדת את העובדים. עובדי פרטנר לא יסתפקו בפירורים.

 

"פרטנר יוצאת היום לדרך חדשה ודווקא בשעה חשובה זו ראוי לזכור שפרטנר היא עובדים מסורים לא פחות ממותג. אנו קוראים להנהלת החברה להראות מחוייבות גם לעובדיה ודורשים תנאי עבודה שאינם נופלים מההסכמים הקיבוציים בחברות המתחרות לנו. ועד העובדים ימשיך להאבק עד להשגת המטרה הזו תחת כל מותג, כתום או ירוק.

 

"קרן אופק, ראשת ועד העובדים בפרטנר מסרה באירוע מכתב לחיים סבן, בעל השליטה בחברה ובו פניה מצד העובדים לקידום הסכם עבודה קיבוצי כמקובל ברוב החברות הגדולות במשק הישראלי כיום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים