מטבח או תצוגת אופנה? הצצה לתערוכת עיצוב
מדורת גינה - תתפלאו, יש דבר כזה; וגם מזגן שמחלקים לו פקודות, ברזים זוהרים בחושך ומעצב אופנה אחד שהפך ליין מטבחים לליין אופנה. הישראלים אוהבים לשפץ ולעצב את ביתם - אז יצאנו לבדוק את החידושים בתערוכת עיצוב וריהוט הבית של מרכז הבנייה, במסגרת שבוע העיצוב הישראלי בת"א
מזגן מתקדם שאפשר לדבר אליו, ברזים צבעוניים וזוהרים לילדים, מדורה מובנית בשביל הגינה ומטבח שמרגיש כמו בתצוגת אופנה. תערוכת עיצוב וריהוט הבית ל-2016 בגני התערוכה בתל-אביב נפתחה הבוקר (ה'), במסגרת שבוע העיצוב שעורך מרכז הבנייה הישראלי. יצאנו לבדוק את כל החידושים של מעצבי הפנים והאדריכלים בישראל. צפו בכתבה:
על פי סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה שנערך לרגל שבוע העיצוב הישראלי, בשנים 2014-2015 כ-490 אלף ישראלים שיפצו את ביתם (21% מהציבור בישראל), בעלות ממוצעת של כ-42 אלף שקל. במהלך השנה האחרונה עמד שיעור המשפצים על 14%. לדברי ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, כחמישית ממי ששיפצו את ביתם התייעצו עם בעלי מקצוע (מעצב או אדריכל), וכ-18% שכרו את שירותיו.
כתבות נוספות במדור עיצוב ותכנון הבית :
בין ת"א לסין: מעצבים ישראלים שעיצבו בחו"ל
ירושלים: תחרות לעיצוב כיכר ציון ההיסטורית
על איזה סטנדרט להתעקש כשקונים דירה?
במסגרת התערוכה המתקיימת בגני התערוכה, מציגות 120 חברות מוצרים וטכניקות חדשות בתחומי העיצוב והבנייה, ובהן נירלט, אבן קיסר, דה קוצ'ינה, אלקטרה, ביתילי, הולנדיה, מטבחי זיו, teka, קבוצת נגב, עמינח, שטיחי כרמל, גולדשטיין גלרי טפט ורבות נוספות. כמו כן, ניתן למצוא שם מתחמי הום סטיילינג בהם מציגים יוצרים מקומיים עבודות אמנות, טקסטיל, כלי בית, גופי תאורה בעבודת יד ועוד.