שתף קטע נבחר
 

טבע יוצאת למהלך מיתוג מחדש

ענקית התרופות תטמיע מותג חדש בשנה הקרובה שיאגד את כל החברות שרכשה. המטרה: מינוף הנוכחות בשווקים בעולם וחיבור הצרכנים למרכז העשייה

חברת טבע הודיעה היום כי היא משיקה תכנית אסטרטגית לבניית זהות ומותג תאגידי גלובלי. מטרת המהלך הוא מינוף נוכחותה הגלובלית בכ-100 שווקים בעולם ולחזק את מחויבותה של טבע לשים את האנשים במרכז העשייה ולאפשר לאנשים רבים לחיות חיים טובים ובריאים יותר.

 

כתבות נוספות בנושא בערוץ הכלכלה :

טבע רוכשת את חברת Rimsa המקסיקנית ב-2.3 מיליארד דולר

הפופולריות: מניות בהן הציבור מושקע יותר

 

המותג חדש יושק ויוטמע בתוך החברה על פני 12 החודשים הבאים. "עם 64 מיליארד חיפושי גוגל הקשורים לבריאות בכל שנה, ברור כי אנשים רוצים לשלוט באופן טוב יותר בבריאות ובאיכות החיים שלהם, ובדרכים שלא עמדו לרשותם עד היום," אמר ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע. "כספקית של מגוון תרופות מקוריות וגנריות מהשורה הראשונה וכחברה המשרתת כ- 200 מיליון מטופלים בכל יום, אנו נמצאים בעמדה ייחודית לענות על צרכיהם המשתנים של מטופלינו, לקוחותינו והקהילות שאנו משרתים ולאפשר להם לשפר את בריאותם."  

 

טבע מתכוונת להשיק את המותג החדש בקרב 43,000 עובדיה ברחבי העולם לפני שיושק לעולם. "רק כשנהיה סמוכים ובטוחים שכל העובדים בטבע מחוברים לזהות המותג החדשה ויודעים כיצד לבטא אותה בדרכי החשיבה והפעולה שלהם, נוכל להשיק את המותג כלפי חוץ," אמרה איריס בק-קודנר, סמנכ"לית קבוצה, שיווק ותקשורת תאגידית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים