טבע חושפת: הלוגו החדש שיופץ בעולם
ענקית התרופות, שהשיקה תוכנית אסטרטגית חדשה, מחליפה גם את הלוגו שלה. הלוגו החדש ייבחן ב-9 מתוך 59 השווקים בהם פועלת טבע - ובמידה שתירשם הצלחה ייעשה בו שימוש במוצרי טבע בכל העולם
הפנים החדשים של טבע: ענקית התרופות, שהשיקה היום (ד') תוכנית אסטרטגית חדשה, מחליפה את הלוגו.
הלוגו החדש ייבחן ב-9 מתוך 59 השווקים בהם פועלת טבע - ובמידה שתירשם הצלחה ייעשה בו שימוש במוצרי טבע בכל העולם. התוכנית האסטרטגית החדשה נועד לאחד את טבע תחת מותג אחד, לאחר הרכישות הרבות שביצעה.
"בעקבות הרכישה האחרונה זה נדרש יותר מתמיד", אמרו בכירים בחברה. "זהו נושא שלא עסקנו בו בעבר ועם כניסתו של ארז ויגודמן ביוני 2014 התחלנו לעבוד על אסטרטגיה, ערכים וחזון לחברה בניגוד לתוקפה של ג'רמי לווין בה העובדים הרגישו פחות מחוברים".
מינוף הנוכחות ב-100 שווקים בעולם
טבע הודיעה היום כי היא משיקה תכנית אסטרטגית לבניית זהות ומותג תאגידי גלובלי. בחברה הסבירו כי מטרת המהלך הוא מינוף נוכחותה הגלובלית בכ-100 שווקים בעולם ולחזק את מחויבותה של טבע לשים את האנשים במרכז העשייה ולאפשר לאנשים רבים לחיות חיים טובים ובריאים יותר.
המותג חדש יושק ויוטמע בתוך החברה על פני 12 החודשים הבאים. "עם 64 מיליארד חיפושי גוגל הקשורים לבריאות בכל שנה, ברור כי אנשים רוצים לשלוט באופן טוב יותר בבריאות ובאיכות החיים שלהם, ובדרכים שלא עמדו לרשותם עד היום," אמר ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע.
לדבריו, "כספקית של מגוון תרופות מקוריות וגנריות מהשורה הראשונה וכחברה המשרתת כ- 200 מיליון מטופלים בכל יום, אנו נמצאים בעמדה ייחודית לענות על צרכיהם המשתנים של מטופלינו, לקוחותינו והקהילות שאנו משרתים ולאפשר להם לשפר את בריאותם".
טבע מתכוונת להשיק את המותג החדש בקרב 43,000 עובדיה ברחבי העולם לפני שיושק לעולם. "רק כשנהיה סמוכים ובטוחים שכל העובדים בטבע מחוברים לזהות המותג החדשה ויודעים כיצד לבטא אותה בדרכי החשיבה והפעולה שלהם, נוכל להשיק את המותג כלפי חוץ", אמרה איריס בק-קודנר, סמנכ"לית קבוצה, שיווק ותקשורת תאגידית.