"עם כיוון השעון". כשאישה רוצה לקנות מקדחה
סוכן מכוניות שמתפייט על הצבע של האוטו, מוכר בחנות כלי עבודה שמסביר את המובן מאליו ומוסכניק שגובה מחיר מופקע על מנוע. ניסוי חברתי שערכנו באמצעות מצלמה נסתרת חושף הבדלים מקוממים ביחס לגברים ולנשים
לרגל יום האישה הבינלאומי שחל היום (ג') יצאו כתבי ynet תום עוזיאל ואסף קמר, מצוידים במצלמות נסתרות, וביצעו ניסוי חברתי באזור התעשייה של דרום תל אביב: בדיקה אם יש הבדל בין היחס שלו זוכות נשים שמבקשות לרכוש מוצר כלשהו לבין היחס שאותו מקבלים הלקוחות הגברים. התוצאות לא השאירו מקום לספק.
כשאסף ביקש לקנות מכונית משומשת, המוכר עבר איתו על היסטוריית הטיפולים של הרכב והרחיב על דברים טכניים. אך כשתום הגיעה אל אותו מוכר הוא דיבר איתה בעיקר על הצבע של הרכב וה"פינוקים" של הכיסאות המחממים.
כשאסף רצה לקנות מקדחה מקצועית שהיא גם מברגה, המוכר מיד המליץ לו לקנות מקדחה בעלות של 350 שקל, ומברגה בנפרד במחיר דומה, זאת כדי לעבוד בצורה מקצועית ומהירה. כשתום ביקשה מאותו מוכר לקנות מקדחה שהיא גם מברגה, המוכר מיד העביר לה קורס מזורז ומעליב בהפעלת מקדחות, והמליץ לה על הציוד הכי יקר בחנות – מקדחה שהיא גם מברגה בעלות של 750 שקל.
כשאסף ביקש לקנות מנוע משופץ של מזדה 3 שנת 2009 הוא קיבל מיד מחיר מחירון של 4,000 שקל. חמש דקות לאחר מכך, כשתום ביקשה לקנות את אותו המנוע, הציעו לה אותו במחיר מופקע של 5,500 שקל.