365/24: המיתוג התל אביבי החדש של ברלין
עיר שפתוחה 24 שעות ביממה ו-365 ימים בשנה? אינסוף אירועי תרבות בכל לילה? זו לא תל אביב, זה המיתוג המחודש של ברלין - "Berlin 365/24" - עיר ללא הפסקה. מנכ"ל ארגון התיירות העירוני ל-ynet: "ברלין פתוחה כל היום וכל הלילה, כל השנה"
"אתם יכולים לרדת מהמלון או מהדירה בכל שעה ביום או בלילה, ולמצוא עיר חיה, תוססת ונושמת 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה". המסר הזה לא בא לתקשר את תל אביב ביריד התיירות ITB הנערך בימים אלה בברלין, אלא דווקא את העיר המארחת שעוברת מתיחת פנים עיצובית בכל הנוגע להסברה התיירותית.
ארגון התיירות של ברלין, VisitBerlin, השיק אתמול (ד') את המיתוג החדש במסגרת יריד התיירות, שבמרכזו המספור "365/24" - מה שמזכיר לא מעט את מיתוגה של תל אביב כ"עיר ללא הפסקה", קמפיין שזיכה את העיר בהצלחה ובתשומת לב רבה בעולם.
מטרתו של המיתוג המחודש היא להעביר את המסר לפיו העיר פתוחה, פעילה ומזמינה אליה בכל יום בשנה. במסגרת המיתוג המחודש הושק אתר התיירות העירוני שמציע שלל פעילויות למבקרים בגרמנית וכמובן גם באנגלית.
בארגון VisitBerlin מתפארים בכ-2,000 אירועי תרבות שניתן למצוא בכל ערב בעיר, כמו גם במנוע חיפוש מתקדם לאירועים בתחומי עניין שונים, אותם ניתן למצוא באתר. "המיתוג החדש מאגד תחתיו את כל אירועי האמנות, התרבות והתיירות", אומר ל-ynet בורקורד קיקר, מנכ"ל ארגון התיירות.
"רצינו להעביר את המסר שברלין פתוחה כל יום וכל היום, ושלא צריך לתכנן מראש יותר מדי לפני שמגיעים".
בורקורד מציין כי אחד מקהלי היעד החשובים של החברה הוא הקהל הישראלי, המציף בהמוניו בשנים האחרונות את הבירה הגרמנית. על פי נתוני לשכת התיירות הגרמנית, מספר לינות הישראלים בגרמניה מציב אותנו במקום החמישי בעולם - בקרב המדינות שמחוץ לאירופה, ובמרחק רב לפני מדינות שתושביהן ידועים כתיירים של העולם הגדול.
בהמשך לאתר ולמיתוג המחודש בקרוב אומרים בחברה כי תושק גם אפליקציה שתסייע למבקרים להתמצא בעיר ולנווט בין האירועים השונים המתקיימים בה - כמו שהם אומרים - בכל יום, כל היום.