שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו משדרגת את החטיבה החשמלית

ב.מ.וו תייצר גרסה פתוחה למכונית העל המצליחה, תאריך את טווח הקומפקטית ותציג שבעה דגמים חשמליים חדשים

מכונית על היברידית, בלי גג. ב.מ.וו תייצר גרסה פתוחה למכונית העל i8, אחד הדגמים המתקדמים ביותר בעולם הרכב כיום, עם ביקוש שנסק לגבהים חדשים - שנה וחצי המתנה.

 

.

ל-i8 הנוכחית מרכב עשוי קרבון קל-משקל (1,485 ק"ג משקל עצמי) בעיצוב מתקדם ויעיל ויחידת הנעה המשלבת בין מנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין מרכזי עם 231 כ"ס שעוברים לגלגלים האחוריים בעזרת תיבת שישה הילוכים אוטומטית, ומנוע חשמלי המעביר 131 כ"ס לגלגלים הקדמיים - למעשה, הנעה כפולה קבועה.

 

התפוקה המשולבת עומדת על 362 כ"ס ומאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים מוגבלים אלקטרונית. כל זאת תוך תצרוכת דלק ממוצעת של 47.6 ק"מ לליטר. המנוע החשמלי מאפשר טווח "נקי" מזיהום של 37 ק"מ, במהירות מרבית של 120 קמ"ש.

 

 

ב.מ.וו טרם פרסמה את כל הנתונים הטכניים של הגרסה הפתוחה, אולם סביר להניח שתשמור על אותה יחידת הנעה וביצועים דומים. העיצוב החיצוני צפוי להתבסס על דגם התצוגה שחשפה ב.מ.וו ב-2012.

 

בנוסף תשיק בקרוב היצרנית את מתיחת הפנים לדגם השני במותג המכוניות החשמליות, ה-i3 הקומפקטית. עיקר השינויים נוגעים ליחידת ההנעה החשמלית שתצויד במצבר גדול ב-50 אחוזים, אשר יאפשר טווח גדול יותר מ-160 הק"מ של הדגם הנוכחי.

 

ב.מ.וו הצהירה כי לצמד המכוניות החשמליות יצטרפו בעתיד שבעה דגמים נוספים; חלקם בעלי הנעה חשמלית בלבד בדומה ל-i3 וחלקם בטכנולוגיית פלאג-אין הייבריד בדומה ל-i8.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים