המון כוח, וקצת בוטוקס: שברולט מעדכנת דגמים
שברולט חושפת לקראת תערוכת ניו יורק את הקמארו החזקה ביותר בהיצע, עם 640 כ"ס ואפשרות לתיבת 10 הילוכים אוטומטית. בנוסף חושפת היצרנית עדכון קל לסוניק שתגיע ארצה לקראת סוף השנה
הדור השישי של הקמארו מתבסס על פלטפורמת "אלפא" (המשותפת לקאדילק ATS) בעלת מימדים קומפקטיים, ומשקל עצמי נמוך בכמעט 100 ק"ג מקודמתה, כל זאת במטרה להעניק לה יכולת דינמית עדיפה וביצועים מרשימים - תאוצה ל-100 קמ"ש בפחות מארבע שניות. לשיפור היכולת הדינמית תורמים בולמי זעזועים אקטיביים בכיול חדש, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מערכת בקרת יציבות בכיול ספורטיבי הכולל בקרת שיגור, בלמים של ברמבו עם קאליפרים בני 6 בוכנות מלפנים ו-4 בוכנות מאחור וצמיגי Goodyear Eagle F1 ספורטיביים במידה 285/30R20 מלפנים ו-305/30R20 מאחור.
כדי ליצור בידול ויזואלי מחייב מהגרסאות הרגילות, ל-ZL1 פגושים אגרסיביים יותר עם פתחי אוורור גדולים ומסיטי אוויר, מכסה מנוע עם בליטה מוגבהת במרכזו וספויילר בקצה תא המטען. הקמארו אומנם החלה לאחרונה שיווק בישראל אבל גרסת ה-LZ1 לא מתוכננת לעלות ארצה בקרוב.
וגם הסוניק
בצד השני של הסקאלה חושפת שברולט מתיחת פנים שלישית לסוניק, סופר-מיני מהוותיקות בקבוצה, שנמכרת בישראל בגרסת 5 דלתות האצ'בק ו-4 דלתות סדאן. במרכז העדכון עומד שיפור המראה החיצוני עם יחידות תאורה חדשות ומשולבות לד, פגוש קדמי בולט ובתי גלגלים מודגשים המקנים לה מראה מודרני מבעבר. בתא הנוסעים נוספה מערכת המולטימדיה של שברולט (MyLink) עם מסך מגע בגודל "7, מצלמת נסיעה לאחור ומערכת הפעלה Appel CarPlay ו-Android Auto המשקפת חלק מהאפליקציות בסמארטפון ומאפשרת הפעלה קולית לשיחות, הודעות טקסט וניווט באמצעות Google Maps.
בצד השני של האוקיינוס תשווק הסוניק האמריקאית עם צמד מנועי בנזין בנפח 1.8 ליטר אטמוספרי ו-1.4 ליטר טורבו, בהספק של 140 כ"ס בשני המקרים ,ובשידוך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. לישראל תגיע הסוניק המעודכנת מהמפעל בקוריאה לקראת סוף השנה, עם מנוע 1.4 ליטר (101 כ"ס) ותיבת שישה הילוכים אוטומטית בלבד.