דלתא מוסיפה 4 טיסות בקו ת"א-ניו יורק
ממשיכים לסגור את פערי הסתלקותה של אמריקן איירליינס: דלתא תבצע 11 טיסות שבועיות לניו יורק. יונייטד תחל השבוע להפעיל את קו הטיסות הישירות בין תל אביב לסן פרנסיסקו
חברת דלתא איירליינס מוסיפה לקראת קיץ 2016 ארבע טיסות שבועיות בקו תל אביב-ניו יורק ותפעיל בין יוני לספטמבר 11 טיסות שבועיות בין שתי הערים. בכך, ממשיכה דלתא - לצד 14 הטיסות השבועיות של יונייטד (ותוספת טיסות החברה לסן פרנסיסקו החל מהשבוע), להשלים את מחסור הטיסות שיצרה הסתלקותה של חברת אמריקן איירליינס מישראל לארצות הברית בשנה שעברה. לצד החברות הזרות, פעילה בקו כמובן גם אל על.
דלתא חוגגת בימים אלה עשור לסבב השלישי של פעילותה בישראל, והודיעה כי בעשור האחרון הטיסה בין ישראל לארצות הברית יותר מ-1.1 מיליון נוסעים. החברה החלה לפעול בישראל ב-1991 וכעבור מספר שנים בשל המצב הביטחוני הפסיקה את הטיסות.
בתחילת שנות ה-2000 שבה לפעול בישראל אולם אחרי אסון התאומים שוב הפסיקה את הטיסות והחלה לפעול במתכונת של קוד-שייר עם חברת אל על. ב-2006 שבה החברה לפעול בישראל עם טיסות ישירות בין תל אביב לאטלנטה. מאוחר יותר שבה להפעיל גם טיסות לניו יורק ובשנת 2011 היא סגרה את הקו לאטלנטה והתמקדה רק בטיסות בין תל אביב לנמל התעופה קנדי בניו יורק.
במלאת עשור לסבב הפעילות הנוכחי של החברה אומר נט פייפר, סגן נשיא בכיר לאירופה בחברה, כי תל אביב היתה אחד היעדים הראשונים שהחברה השיקה בתקופת ההתרחבות הבינלאומית שלה והוסיף כי תוספת הטיסות בקיץ תגדיל ב-2,300 את מספר המושבים השבועיים שהיא מציעה בקו.
הקווים לארצות הברית מבוקשים ביותר בקרב הישראלים, ובעיקר קו תל אביב-ניו יורק, אחד הפעילים יותר מנתב"ג עם 52% פעילות של אל על והשאר של החברות הזרות (יונייטד ודלתא). בשנה האחרונה טסו לכלל היעדים בארצות הברית בכל החברות - 1,470,598 נוסעים ישראלים, מהם 656,106 נוסעים לשדה התעופה קנדי ו-517,150 לשדה ניוארק. יתר הנוסעים טסו לפילדלפיה (קו שנסגר) וללוס אנג'לס.