טסלה X רק הושקה, וכבר נקראת לתיקון
רכב הפנאי החשמלי והיוקרתי של טסלה יוצר עם שורת מושבים שלישית לא בטוחה, העלולה להתנתק בעת תאונה. טסלה: לא אנחנו מייצרים את המושבים
ריקול נוסף לטסלה והפעם במודל X החדש, רכב הפנאי הגדול-יקר-חזק של יצרנית המכוניות החשמליות. בהודעה ללקוחות החברה מציינת היצרנית כי לא מומלץ לעשות שימוש בשורת המושבים השלישית ב-X, עד שיוחלף בה המסעד. במהלך השבועות הקרובים יוזמנו כל רוכשי הרכב, 2,700 במספר עד עתה, להגיע למרכזי השירות המורשים של היצרנית ולבצע את התיקון.
הטסלה X הוא רכב פנאי שמיועד להתחרות בדגמים מקבילים - אם כי מונעי בנזין, לפחות בינתיים - של יצרניות היוקרה מגרמניה. הוא מציע שישה או שבעה מושבים בשלוש שורות, ומונע בעזרת צמד מנועים חשמליים המייצרים כוח אדיר ומסייעים לו להפגין ביצועים של מכוניות על. אך יותר מכל הוא מתבלט בדלתות "כנפי שחף" הנפתחות חשמלית כלפי מעלה.
בטסלה אומרים כי עד עתה לא נרשמו כל נפגעים בתאונות בהן השתחרר מסעד השורה האחורית ממקומו, אך מבחני ריסוק פנימיים גילו את הכשל. כפי שצויין בעולם, טסלה מאמצת התנהלות מקובלת בתעשיית הרכב, ומתנערת מאחריות לחלק הכושל. לדברי החברה, לייצור המושבים אחראית חברה אוסטרלית, אשר תישא לא רק בהוצאות הנדרשות, אלא גם סיפקה זה מכבר פתרון איכותי יותר.
בתחילת החודש חשפה טסלה את הדגם הבא, מודל 3, הצפוי לעלות על הכביש בעוד כשנתיים. ב-24 השעות הראשונות בהן ניתן היה להרשם כרוכש עתידי תמורת הפקדת 1,000 דולר כמקדמה, הוזמנו לא פחות מ-115 אלף מכוניות. סיכום ביניים שנערך לאחר כשבוע הראה כי 325 אלף בני אדם שלמו את הסכום הנדרש. המספרים הכו בתדהמה את תעשיית הרכב, ובטסלה כבר אמרו כי יאלצו לשנות את תכניות הייצור העתידיות. לדבריהם, מספר ההזמנות גדול פי 4 ויותר מהמתוכנן.